Jump to content

Μπορώ να βάλω κιχλίδες;


Bubbles

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Επειδή το νερό της βρύσης μου έχει ph γύρω στο 8 και σκληρότητες kh 10 και gh 13 περίπου κάποιοι μου πρότειναν να βάλω κιχλίδες αφρικής. Το ενυδρείο είναι 120 λίτρων με μήκος 80cm έχει ακουαλίτη και ξύλα και φυτά(ανούμπιες και πτερόπους). Μέσα ζουν γαρίδες red cherry και 3 ζεβράκια(danio rerio). Είχα ξεκινήσει με ασιατικό και δεν πήγε καλά οπότε σκέφτομαι κάτι διαφορετικό.

Ποια είδη χωράνε στο ενυδρείο μου; Εκτός από τα ζεβράκια που πρέπει να βγουν τι άλλες αλλαγές πρέπει να γίνουν;

Να προσθέσω ότι είμαι αρχάριος

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε καλώς ήρθες στα νερά της Αφρικής. Σίγουρα οι παράμετροι του νερού της βρύσης σου είναι ιδανικοί για ένα τέτοιο εγχείρημα, ειδικά αν σκεφτείς ότι πολλοί χρησιμοποιούμε διάφορα σκευάσματα για να τους πετύχουμε.

Στο θέμα μας τώρα, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το μήκος του ενυδρείου. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ψάρια στις συγκεκριμένες λίμνες είναι κυριαρχικά στην περιοχή τους και θα διεκδικήσουν το πάτημα του ενυδρείου, σε αντίθεση με το ύψος που στις περισσότερες περιπτώσεις μας είναι αδιάφορο. Το δικό σου ενυδρείο έχει μήκος 80 εκατοστά. Σίγουρα έχουμε επιλογές, περιορισμένες μεν, αλλά έχουμε.

Tα ζεβράκια πρέπει να βγούν, όπως και οι γαρίδες οι οποίες αν μείνουν θα γίνουν ένας πολύ νόστιμος μεζές. Το ξύλο αν δεν σου μαλακώνει το νερό να το κρατήσεις. Πρέπει επίσης να αλλάξεις τον βυθό και να αντικαταστήσεις το χαλίκι με άμμο χονδρόκοκκη (θαλάσσης, αραγωνίτη, χαλαζιακή ή μια μίξη). Η άμμος είναι απαραίτητη για τις Αφρικανές καθώς το σκάψιμο αποτελεί αγπημένη συνήθεια και τρόπος να καθαρίζουν τα βράγχια τους. Ακόμα πολλά είδη κάνουν εκεί τις φωλιές τους και ζευγαρώνουν.

Τώρα για ψάρια προτείνω λίμνη Τανγκανίκα και συγκεκριμένα ένα ζευγάρι από την ομάδα των Julidochromis ή ένα ζευγαρι Ν. Brichardi. Σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλες προτάσεις από την υπόλοιπη ομάδα για να διευρύνουν τις επιλογές σου.

:D