Jump to content

Χρυσόψαρα


Neima

Recommended Posts

Καλησπέρα! Είμαι ερασιτέχνης στο χόμπυ κ θα ήθελα μερικές συμβουλές από όποιον γνωρίζει! Έχω ένα χρυσόψαρο που παραδόξως (σε αντίθεση με άλλα καυμένα ψαράκια που είχα πάρει ανά καιρούς) έχει αντέξει σχεδόν 1.5 χρόνο τώρα σε μια μεσαίου μεγέθους στρογγυλή γυάλα, απλή, με χαλίκι κ ένα πλαστικό φυτό. Διαβάζω όμως ότι το στρογγυλό σχήμα κ γενικά η γυάλα στρεσάρουν το ψάρι κ άρχισα να σκέφτομαι μήπως να πάρω ένα ενυδριάκι, να χωράει το πολύ 2-4 ψαράκια. Οι τιμές είναι αρκετά αποθαρρυντικές όμως κ αναρωτιέμαι:

α) χρειάζεται όλος αυτός ο εξοπλισμός (φίλτρα, θερμοστάτες, κλπ, κλπ) για δυο χρυσόψαρα πχ

β) πόσα λίτρα χρειάζονται για να είναι τα ψαράκια άνετα

γ) τι άλλο είδος θα μπορούσα να βάλω μαζί με ένα χρυσόψαρο, είτε σε ψάρι, είτε διαβάζω για γαρίδες, σαλιγκάρια, κλπ - επίσης, τα χρυσόψαρα χρειάζονται παρέα;

δ) σε ένα ενυδρείο εξακολουθείς να αλλάζεις το νερό όπως στη γυάλα;

ε) χρειάζεται να έχω πολλά φυτά, διακοσμητικά, κλπ (για να μπορεί να κρύβεται, να εξερευνεί κ να παίζει το ψάρι) - ή γενικώς κτ άλλο;

Δε σκέφτομαι να κάνω μεγάλα βήματα (εξωτικά είδη, αναπαραγωγές, κλπ), απλά επειδή στην πορεία αγάπησα πολύ το ψαράκι μου θα ήθελα να ξέρω τι χρειάζεται για να ζει ευτυχισμένα! :)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και καλωσηλθες. το χρυσοψαρο για να ζει ευτυχισμενο θελει 50 λιτρα το καθε ενα σε ενυδρειο με φιλτρο και σωστη βιολογια αλλα οχι θερμοστατη. επισης προτιμα αληθινα φυτα οπως καθε ψαρι στον κοσμο. διαβασε τις ενοτητες για πρωταρηδες στο χομπι και οτι αλλο χρειαστεις εδω ειμαστε. μπορεις μαζι με χρυσοψαρα να βαλεις και γαριδες και σαλιγκαρια. σαλιγκαρια θα αποκτησεις δεκαδες αν φιλοι απο εδω μεσα σου χαρισουν φυτα καθως τα αυγα βρισκονται εκει και γαριδες αγοραζεις ειτε απο συνχομπιστα η απο μαγαζι.

Link to comment
Share on other sites