Jump to content

Αποχαιρετώ.


Recommended Posts

Παιδάκια αν και δεν είμαι απο αυτους που έγραφαν συνέχεια στο forum, είμαι και λίγο άσχετος με τις τεχνολογίες, πρέπει κάπου εδώ να σας Χαιρετήσω.

Δυστυχώς πήρα μετάθεση για τις Σέρρες και ήρθε η ζωή μου τα πάνω κάτω σε μερικά λεπτά.

Πιστεύω ότι χρωστάω μερικά ευχαριστώ και αρχίζω άμεσα...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντώνη (Naias) για τον χώρο που μου έδωσε να στεγάσω όλα μου τα ενυδρεία.

Ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ.στην Γυναίκα του που απλά δεν παίζεται και δεχόταν ότι μ...κία και αν κάναμε, όπως δεν είπε κουβέντα και σε αρκετές πλημύρες.

Ένα μεγαλύτερο σε όλα αυτά τα παιδιά που έχουμε ανταλλάξει απόψεις, φυτά, ψάρια αλλά και εξοπλισμό.

Και το μεγαλύτερο ευχαριστώ πρέπει να το δώσω σε όλους έσας εδώ στο forum που ήταν και άψογη πηγή πληροφοριών αλλά μου κρατούσε και παρέα σε μοναχικές μου στιγμές.

Στις Σέρρες που πάω πρέπει να οργνανώσω μια ολόκληρη ζωή απο την αρχή, οπότε για αρχή τουλάχιστον δεν θα ασχοληθώ άλλο με τα αγαπημένα μου ψαράκια.

Το όλο εγχείρημα που έχω κάνει με τα πολλά ενυδρεία το αναλαμβάνει ο Αντώνης και βέβαια θα το προσαρμόσει όπως εκείνος νομίζει στις δικές του ανάγκες γιατί είναι ιδιαίτερα πολυέξοδο.

Δεν λέω ότι θα εξαφανιστώ, θα μπαίνω όποτε προλαβαίνω να βλέπω την εξέλιξη των ενυδρείων σας.

Ελπίζω στην επιστροφή μου κάποια στιιγμή στον όμορφο κόσμου του νερού. Σας χαιρετώ λοιπόν και ελπίζω να μην χαθούμε εντελώς.

Καλή τύχη σε όλους !!!

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Καλή τύχη φίλε μου και θα σου πω κάτι που πιστεύω απόλυτα. Το ΑΖ δεν είναι ούτε τα ενυδρεία ούτε τα ψάρια. Είναι τα μέλη του, η παρέα και οι ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργούνται μέσα σε αυτό. Δεν χρειάζεται να έχεις ενυδρεία για να κρατήσεις επαφή. Δες το σαν έναν χώρο για να χαλαρώνεις και να τα λες με φίλους.

Καλή τύχη και πάλι.

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Καλή τύχη στο νέο σου ξεκίνημα!Για το χόμπι μην ανησυχείς,δε θα σε αφήσει να το αφήσεις. :bowdown: