Jump to content

Αριθμός Ψαριών Σε Ενυδρείο


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, έχω ένα ενυδρείο της eheim 84lt είμαι αρχάριος μόλις 1 μήνα το έχω, με τη βοήθεια του κουμπάρου μου έχω βάλει ψιλή άσπρη άμμο κάτω, τρία φυτά, δυο ρίζες, και μερικές πετρούλες . Ποιος θα μπορούσε να μου πει πόσα και τι ψάρια θα μπορούσα να βάλω ;

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι θα βαζεις νερο βρυσης,σωστα?Χωρις δηλαδη να κανεις επεξεργασια στο νερο της βρυσης για να γινει μαλακο.

Ζωοτοκα μπορεις να βαλεις.

Cherry bards

Pseudomugil gertrudae

Δυστυχος τα ψαρια σκληρου νερου ειναι λιγοτερα απο αυτα του μαλακου.

Εχεις κανει μετρησεις στο νερο του ενυδρειου σου?

Με ποιον τροπο στρωνεις το ενυδρειο?

Τι εξοπλησμο εχει?

Βαλε καμια φωτο να δουμε τι εχεις φτιαξει.

Έγινε επεξεργασία - rastafarian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα νανοκιχλίδες. 2 ζευγάρια!

ή 1 ζευγάρι και 5 ροδόστομους

επίσης και κόρυ

Έγινε επεξεργασία - Liomidis
Link to comment
Share on other sites

Σε 80 λίτρα 2 ζευγάρια πιστεύω = πολύ ξύλο σε περίοδο αναπαραγωγής

επίσης 5 ροδοστομοι δεν το λες κοπάδι

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα νανοκιχλίδες. 2 ζευγάρια!

ή 1 ζευγάρι και 5 ροδόστομους

επίσης και κόρυ

 

Λαθος προτασεις δινεις....Λιγα λιτρα για 2 ζευγαρια νανοκιχλιδες.

Ροδοστομα σ αυτο το ενυδρειο δεν μπαινουν,θελουν μηκος ενυδρειου τουλαχιστον 1-1.20

Ολα τα ψαρια που προτεινεις,θελουν μαλακο νερο,ο φιλος δεν νομιζω να θελει να μπει στη διαδηκασια επεξεργασιας του νερου για να κανει το νερο της βρυσης μαλακο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχα πάρει πριν ένα μήνα ένα μικρό 45lt της aquael και λόγω βιασύνης των παιδιών και άγνοιας δικιας μου έβαλα ψάρια αμέσως . Τώρα εδώ και μια εβδομάδα έχω το 84lt της eheim με φίλτρο εξωτερικό της ίδιας εταιρείας . Αυτή τη στιγμή έχω γκαπυ μόλυ νέον και μπλακ νέον το σύνολο κοντά στα τριάντα αλλά είμαι σίγουρος ότι κάτι δεν έχω κάνει καλά κάπου νομίζω ότι έχω χάσει την μπάλα