Jump to content

Καινούριο Ενυδρείο - Αρχάριος


petros88

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονιά!

 

Είμαι αρχάριος στο χόμπυ και θα ήθελα την βοήθεια σας.

 

Εχω εδώ και περίπου ένα χρόνο εχω ένα πολύ μικρό ενυδρείο 20lt, χωρίς να έχω εντρυφήσει ιδιαίτερα στο αντικείμενο.

Είναι φυτεμένο με Hygrophila, Lobelia και Marsilea. 

 

Πλέον, θέλω να αλλάξω πίστα παίρνοντας ένα μεγαλύτερης χωρητικότητας. Σκέφτομαι το AQUA 80 71lt, κυρίως λόγω των διαστάσεων του.

 

Σταδιακά, θα ήθελα να δοκιμάσω να τοποθετήσω αρκετά είδη τόσο φυτών, όσο και ψαριών.

 

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή, για το στήσιμο του συγκεκριμένου ενυδρείου, από το υπόστρωμα/χαλίκι που πρέπει να βάλω, εως και το αν θεωρείτε ότι χρειάζεται επιπλέον φωτισμό για να έχω περισσότερες επιλογές φυτών.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ...καλώς σας βρήκα!!! :)

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος petros88 έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονιά!

 

Είμαι αρχάριος στο χόμπυ και θα ήθελα την βοήθεια σας.

 

Εχω εδώ και περίπου ένα χρόνο εχω ένα πολύ μικρό ενυδρείο 20lt, χωρίς να έχω εντρυφήσει ιδιαίτερα στο αντικείμενο.

Είναι φυτεμένο με Hygrophila, Lobelia και Marsilea. 

 

Πλέον, θέλω να αλλάξω πίστα παίρνοντας ένα μεγαλύτερης χωρητικότητας. Σκέφτομαι το AQUA 80 71lt, κυρίως λόγω των διαστάσεων του.

 

Σταδιακά, θα ήθελα να δοκιμάσω να τοποθετήσω αρκετά είδη τόσο φυτών, όσο και ψαριών.

 

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή, για το στήσιμο του συγκεκριμένου ενυδρείου, από το υπόστρωμα/χαλίκι που πρέπει να βάλω, εως και το αν θεωρείτε ότι χρειάζεται επιπλέον φωτισμό για να έχω περισσότερες επιλογές φυτών.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ...καλώς σας βρήκα!!! :)

καλημερα πρωτα θα πρεπει να αποφασισεις τι ψαρια θα βαλεις και αν θες ευκολα φυτα η οχι τα ευκολα φυτα νομιζω δεν θελουν υποστρωμα με ενα ψιλο χαλικι εισαι οκ co2 θα βαλεις? με τα φυτα ειναι ολα μια αλυσιδα φωτισμος λιπασματα αν θα εχεις co2

Link to comment
Share on other sites