Jump to content

Είμαι Αρχάρια Και Έχω Μονομάχο , Βοήθεια


kousouni

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους, μολις εγινα μελος! :D

λοιπον θα μπω στο ψητο κατευθειαν γιατι εχω προβλημα, εχω ενα μονομαχο εδω και περιπου 8 μηνες.λογω ελλειψης χωρου τον εχω σε μια γυαλα 20x20x20, του εχω μεσα φυτο μικρουλι, λιγο φυσικο χαλικι στον πατο και ενα διακοσμητικο μικρουλι και αυτο...λοιπον στην αρχη ολα καλα και ωραια, χρησιμοποιω αντιχλωριο σε καθε αλλαγη νερου (δλδ καθε 4 με 5 μερες) και ferro activ για το φυτο.τεσπα τισ τελευταιες 2 βδομαδες δεν μου πολυ τρωει δλδ τον ταιζω φυλλαρακι με σκουλικια που εχει μεσα αλλα δεν μου τρωει τα φυλλαρακια τα βαζει στο στομα του και μετα τα φτηνει!!εχω αρχισει και ανυσηχω!η συμπεριφορα του βεβαια ειναι η συνηθισμενη δεν εχει αλλαξει καθολου..μπορειται να με βοηθησετε παρακαλω..

Υ.Γ γνωριζω οτι οι συνθηκες δεν ειναι σωστες για να ζει αλλα δυστηχως δεν μπορω να προσφερω πολλα παραπανω μπορειται να μου πειτε διαφορους τροπους για να βελτιωσω τις συνθηκες διαβιωσης?τον αγαπω πολυ γιατι ειναι το πρωτο μου ψαρι και θελω να περναει καλα!!ευχαριστω εκ των προτερων!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 75
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ποσες φορες το ταιζεις την ημερα? μην σε τρομαζει το οτι δεν τρωει...καντου ΔΙΑΙΤΑ! καλως ηρ8ες...¨)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες!

Καλό θα ήταν να του έβαζες κι ένα φιλτράκι να γυρνάει το νερό στη γυάλα.

Link to comment
Share on other sites

τον ταιζω μια φορα το πρωι και μια το απογευμα...μηπως εχει βαρεθει αυτη τη τροφη και θελει κατι αλλο??

Link to comment
Share on other sites

τι φιλτρο πρεπει να βαλω?ειμαι λιγο εως πολυ ασχετη απο αυτα!

Eνα μικρό εσωτερικό φιλτράκι, να χωράει στο ενυδρείο όμως από θέμα μεγέθους ,κάτι σαν στο παρακάτω στο link

http://www.petcumulus.gr/index.asp?page=product&pid=2161

Έγινε επεξεργασία - Alpha
Link to comment
Share on other sites