Jump to content

Αύξηση Ροής Σε Eheim 2213 Μετά Από Διακοπή Ρεύματος!


dimitris_s

Recommended Posts

Καλησπέρα! Είμαι ένας αρχάριος με ενα ΡΙΟ 125 στην κατοχή μου με φίλτρο 2213 της ΕΗΕΙΜ. Το ενυδρείο είναι στο στρώσιμο και τρέχει εδώ και 20 μέρες περίπου! Σήμερα μετά απο 6 ωρη διακοπή ρεύματος παρατήρησα ότι, όταν το φίλτρο αρχισε πάλι να λειτουργεί, η ροή αυξήθηκε! Κάνει πλέον πολύ θόρυβο, με πολλές φυσαλλίδες και τρέχει σαν μια ανοιχτή βρύση! Επίσης, ο μετρητής πίεσης που έχει στο λάστιχο εξόδου δεν κουνιέται καθόλου ενώ πριν κουνιόταν σαν κάποιο έμβολο! Καμία συμβουλή? Θα στρώσει μόνο του? Πρέπει να κάνω εγώ κάτι? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πως αυξηθηκε η ροη δεν το καταλαβα και κανει θορυβο . Κανουν θορυβο οταν θελουν εξαερωση τα φιλτρα η εχουν καποιο προβλημα δεν ξερω ας πει και καποιος αλλος τη γνωμη του?

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εχει αερα μεσα, κουνα το λιγο μεχρι να σταματησει ο θορυβος

Γι αυτο ειχες χαμηλη ροη πριν

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εχει αερα μεσα, κουνα το λιγο μεχρι να σταματησει ο θορυβος

Γι αυτο ειχες χαμηλη ροη πριν

Νομίζω ότι το κούνημα θα σε βοηθήσει απλά κάπου δεν έχει κάτσει καλά

Link to comment
Share on other sites

Κουνησα το φιλτρο και δεν τρεχει τοσο πολυ! Πριν ειχε δυνατη ροι το νερο και αναστατωνε ολο το ενυδρειο! Απλα και ο δεικτης πιεσης τωρα δεν κουνιεται! :/ απλα δεν ξερω ποια ειναι η ιδανικη ροι γι'αυτο το φιλτρο...

Link to comment
Share on other sites

Θορυβο δεν εννοω οτι κανει το φιλτρο! Ειναι αθορυβο! Απλα μετα την διακοπη ρευματος η πολυ δυνατη ροι νερου εκανε θορυβο και ταραζε το νερο! Τωρα εχω την εντυπωση οτι δεν εχει τοσο δυνατη εοι! Απλα δεν γνωριζω ποια ειναι η σωστη ροι!

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο δείκτης πίεσης πως είναι ακριβώς γιατί δεν το ξέρω ;

Αν βοηθάει , εδώ ένα βιντεάκι τραβηγμένο πριν από λίγο από το δικό μου. Τρέχει κάνα μήνα και έχει μέσα τα σφουγγάρια του τα μπλε μόνο , βαμβάκι και λίγο siporax.

Link to comment