Jump to content

ΧΑΣΜΑ αποψεων μεταξυ καταστηματων και φορουμ


Guest orck

Recommended Posts

Τα διάφορα fora υπάρχουν στη μορφή που υπάρχουν, ακριβώς για το λόγο του να καλύψουν το κενό που υπάρχει από την λάθος ενημέρωση που κάνουν οι περισσότεροι "επαγγελματίες". Κανονικά τα fora θα έπρεπε να λειτουργούν συμπληρωματικά και όχι κύρια, όπως γίνεται εδώ. Να προσφέρουν δηλαδή μέσα από το συνεχή διάλογο και το ψάξιμο των χομπιστών, το "κάτι παραπάνω"... Εδώ όμως, έρχονται κυρίως να καλύψουν το κενό της ανύπαρκτης και λάθος ενημέρωσης που γίνεται από την πλειοψηφία των επαγγελματιών του χώρου (σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι ΛΙΓΕΣ!).

Δείτε πόσες και τι ερωτήσεις υπάρχουν στο Aquazone που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν (τουλάχιστον όχι σε αυτή τη ποσότητα!). Δείτε ακόμα, πόσες ΑΘΩΕΣ ψαροζωές χάνονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους και της άγνοιας. Βέβαια υπάρχει και ένας άλλος πολύ σοβαρός λόγος: η ανυπαρξία βιβλιογραφίας στα Ελληνικά. Αλλο μεγάλο αγκάθι αυτό...

Κατά τη γνώμη μου πάντως, πολλά μαγαζιά από αυτά που υπάρχουν σήμερα, θα πρέπει ή να αλλάξουν χέρια ή να κλείσουν. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται επ' άπειρον αυτό το πράγμα... Λέμε για τους Μονομάχους και τα βάζα, αλλά μου φαίνεται ότι αυτό είναι πολύ χειρότερο τελικά...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 59
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

...Τα πετ σοπ πουλάνε ψάρια όχι γνώσης.

Φίλε φιλόξενε έχεις δίκαιο είναι λάθος η καταστηματάρχες να μην σου δίνουν δωρεάν πληροφορίες. Εγώ ανέφερα απλός μια αλήθεια, όχι ότι δεν συμμερίζομαι την άποψη σου. Η σωστοί επαγγελματίες θα έπρεπε να δίνουν και σωστές πληροφορίες. Αλλά δεν έχουν και τον ανδρισμό να πούνε ένα δεν γνωρίζω ψάξε αλλού ή δίνουν μόνο θετικές πληροφορίες και αποκρύπτουν τα αρνητικά. Μπορούμε ώρες να συζητάμε και άκρη δεν θα βγει αλλά καλά είναι που και που να έρχονται τέτοια θέματα στο προσκήνιο ελπίζοντας πως κάποιος ιδιοκτήτης μαγαζιού διαβάσει τα αναγραφόμενα και ενημερωθεί σωστότερα. Φυσικά αυτό δεν αφορά όλους δεν θέλω να γίνω ισοπεδωτικός αλλά πολουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυς.

Link to comment
Share on other sites

Ενας επαγγελματιας που δεν ξερει σε βαθος την δουλεια του δυο τινα πρεπει να συμβαινουν:

1ον)Δεν αγαπαει την δουλεια του,2ον)Τον ενδιαφερει μονο το κερδος(οχι οτι δεν πρεπει να τον

ενδιαφερει το κερδος,αλοιμονο αλλοιως θα πρεπει να ειχε κλεισει το μαγαζι του).Συνεπως εαν

υπαρχει τετοιο μαγαζι το προτιμουμε(σπανιο φαινομενο),αλλοιως ψαχνουμε και προσπαθουμε

να ενημερονομαστε.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο συνέβη σε εμένα και στην γυναίκα μου. Ξεκινήσαμε να στρώνουμε το ενυδρείο με την μέθοδο της αμμωνίας και παράλληλα πήγαμε σε κάποια από τα μαγαζιά που βρήκαμε μέσα από το aquazone. Δεν θα γράψω πολλές λεπτομέρειες, αλλά θα αναφέρω ονόματα γιατί πιστεύω ότι πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι μας τι να περιμένουν...

1. Υδάτινες Ιστορίες

Από εκεί πήραμε το ενυδρείο μας και μας πρότειναν οι ίδιοι να το στρώσουμε με αμμωνία. ;)

Δυστυχώς είναι πολύ μακριά από το σπίτι μας.

2. Υδάτινος Κόσμος

Μας είπαν ότι δεν είναι καλή η μέθοδος της αμμωνίας και εκεί τελείωσε η κουβέντα.

3. Καρχαρίας

Μόλις άκουσε για αμμωνία, μόνο που δεν έβγαλε αφρούς από το στόμα. Σχεδον μας "επιτέθηκε" και μας πρότεινε να βάλουμε ψάρια. Απομακρύνθηκα όταν μίλαγε με την γυναίκα μου, για να μην αρχίσω να τον βρίζω. Εντελώς απαράδεκτος ως επιχειρηματίας που θέλει να κερδίσει καινούργιους πελάτες! :thumbup:

4. Ωκεανός

Διαφώνησε με την αμμωνία με ήρεμο τρόπο και πρότεινε κάποιο ψάρι, αλλά δεν επέμεινε και τελικά μιας και είναι και κοντά στο σπίτι μας, προμηθευτήκαμε από εκεί τα ψαράκια μας. Παρόλαυτα δεν μας έχουν δώσει και τις καλύτερες συμβουλές σε διάφορα άλλα θέματα, οπότε απλά ψωνίζουμε από εκεί, γιατί μας βολεύει.

5. Water Inn

Δεν αντέδρασαν με την αμμωνία και γενικά είναι οι πιό ενημερωμένοι, φιλικοί και με τις καλύτερες τιμές, από όσους έχουμε επισκεφτεί. :D

Επίσης είναι μακριά, αλλίως θα ήταν το αγαπημένο μας μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Η σωστοί επαγγελματίες θα έπρεπε να δίνουν και σωστές πληροφορίες. Αλλά δεν έχουν και τον ανδρισμό να πούνε ένα δεν γνωρίζω ψάξε αλλού ή δίνουν μόνο θετικές πληροφορίες και αποκρύπτουν τα αρνητικά.

Εχεις πάει ποτε να ψωνίσεις το οτιδήποτε, και βρηκες ποτε πωλητή να σου πει "Μην το πάρεις αυτο! Δεν ειναι καλό! ή δεν κάνει να το πάρεις" ?

Γιατι απαιτούμε να μας συμβουλεύουν τα μαγαζιά τι θα πάρουμε και τι δεν θα πάρουμε?

Αν πάς να πάρεις μιξερ, θα σου πει κανένας πωλητής "Μην το πάρεις! Δεν ειναι καλό! " ή "Εχεις μιξερ, μην πάρεις mini pimer γιατι δεν σου χρειαζεται".

Το ίδιο πράγμα ακριβώς είναι.

Πωλητές ειναι και πρέπει να πουλήσουν. Για αυτο πληρώνονται.

Οπως κάνει κάποιος ερευνα αγοράς για να αγοράσει TFT τηλεόραση και home cinema, και όλοι ψάχνουν τα περιοδικα, και το internet για τεχνικα χαρακτηριστικα, το ίδιο πρέπει να κάνει ο καθένας και για το ενυδρείο.

Απλά το θέμα ειναι οτι τα ψάρια ειναι μικρού κόστους και δεν ενδιαφέρει κανέναν + οτι υπάρχει η νοοτροπία οτι "ετσι και αλλιως ψωφανε αυτα!".

Οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι θέμα των καταστημάτων.

Απλά πρέπει ο κόσμος, όπως ψάχνει πληροφορίες για να αγοράσει το οποιοδήποτε καταναλωτικό προιον , έτσι να ψάχνει και πληροφορίες οταν θέλει να πάρει ενυδρείο.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα καταστήματα που επισκεύτηκες έχουν γνώσεις γύρω από το χόμπι και ίσως μερικοί από αυτούς είναι στον χόρο πολύ περισσότερα χρόνια από εμάς. Το να προτιμούν κάποια άλλη μέθοδο από αυτή της αμμωνίας είτε επειδή έχουν συνηθήσει από παλιά σε αυτή την μέθοδο που δουλεύει επίσης καλά, δεν τους κάνει ακαρδους και άσχετους. Απλά σε αυτή την μέθοδο έχουν συνηθήσει.

Σίγουρα το θέμα συμπεριφοράς είναι ένα από τα βασικά σε ένα κατάστημα αλλά για μπείτε και εσείς για λίγο στην θέση του κάθε επαγγελματία που ο καθένας που μπάινει στο μαγαζί του αραδιάζει διάφορα που έχει ακούσει από τα φόρουμ και ο καταστηματάρχης πρέπει να κάτσι με τις ώρες να εξηγεί την άποψη του. Αν μάλιστα διαφέρει από αυτή των φόρουμ τότε όλοι μας τον κατακρίνουμε. Κύριοι δεν έιναι έτσι τα πράγματα. Επειδή είναι επαγγελματίες και από αυτό ζουν πρώτον δεν θα πρέπει να περιμένουμε να ασχολούνται με τις ώρες με το προβλημα μας. Δεν πουλάνε γνώσεις. Και εάν κάποιοι από αυτούς το κάνουν, το κάνουν επειδή το γουστάρουν και εκείνοι. Εμείς θα πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε και να είμαστε ενημερωμένοι πριν το αγοράσουμε. Δεν λέω να μην ξέρουν τι ψάρια πουλάνε αλλά αν πας στο Χ μαγαζί δείς ένα ψάρι που σου αρέσει χωρίς να ξέρεις σε τι συνθήκες ζεί, τι μέγεθος φτάνει, τι απαιτήσεις έχει και επειμένεις να το πάρεις δεν θα φταίει ο μαγαζάτορας όταν μετά από 2 μέρες σου ψωφήσει. Ούτε θα πρέπει να είναι πρόθιμος να το πάρει πίσω μετά από 2 μέρες επειδή έμαθες τι είναι και τελικά είδες ότι δεν ταιριάζει στο ενυδρείο σου.

Το έχω πεί χιλιάδες φορές και θα το λέω συνέχεια. Μην ψωνίζετε ότι δείτε μπροστά σας επειδή σας αρέσει το χρώμα, σχήμα, μέγεθος κτλ.

Διαβάστε, βρείτε τι θέλετε να βάλετε στο ενυδρείο σας και ψάξτε να το βρείτε στα μαγαζία. Μην πρίζετε τους κακόμοιρους ανθρώπους με χιλιάδες απορίες όταν μέσα στο μαγαζί τους περιμένουν άλλοι πελάτες. Δεν θα είναι αγενής αν σας αφήσει στα κρύα του λουτρού και πάει να βοηθήσει κάποιον άλλον. Ούτε κάθε κατάστημα είνια υποχρεωμένο να έχει δεκάδες υπαλήλους για να είναι ο καθένας δίπλα από κάθε πελάτη και να του λύνει απορίες.

Για αυτό κάθε φορά, πριν κάνετε τα παράπονά σας, μπείτε και εσείς για λίγο στην θέση τους !!!

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι για μένα ότι δεν έχουν χρόνο να ασχολούνται ή ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν πληροφορίες, αλλά το ότι λένε ανακρίβειες, ψέμματα και προτείνουν λάθος πράγματα και "καταστάσεις" (όταν το κάνουν), που οδηγούν τους μη γνωρίζοντες πελάτες, σε λάθος κινήσεις με αποτέλεσμα πολλές φορές το θάνατο ψαριών.

ΑΥΤΟ είναι το κατακριτέο...

Έγινε επεξεργασία - filoxenos
Link to comment
Share on other sites

Ας μην κατηγορούμε μόνον τα μαγαζιά! Μπορεί αυτή τη στιγμή να αναφέρομαι στο φόρουμ ως κατάστημα αλλά ουσιαστικά είμαι χομπύστας με κάποιες γνώσεις.

Ναι συνήθως προτείνω το στρώσιμο του ενυδρείου με αμμωνία και στις περισσότερες των περιπτώσεων φίλε Ντίνο (filoxenos) χάνω τους πελάτες διότι ένα κατάστημα δεν συντηρείται μόνον με την πώληση ενός ενυδρείου και των παρελκόμενων αλλά με την διατήρηση του ενυδρείου και την αγορά των ψαριών και τροφών και άλλων σκευασμάτων και διακοσμητικών.

Τι θα πρέπει να πω όμως στους πελάτες που λόγω έλλειψης γνώσεων θέλουν ένα ενυδρείο να το βάλουν στην πρίζα να δουλέψει? Ή και ακόμη δεν τους ενδιαφέρει πως θα δουλέψει αλλά το θέλουν λόγω μόδας ή γιατί το είδαν κάπου και το ζήλεψαν ή για άλλους λόγους δεν χρειάζεται να αναφέρω εδώ τους ξέρουμε όλοι λίγο πολύ.

Ότι δεν πουλάω!

Άρα?

Να το κλείσω και να παραμείνω χομπύστας. Διότι μην νομίζετε ότι υπάρχουν αρκετοί από αυτούς που μπαίνουν για πρώτη φορά στο χόμπι που ενδιαφέρονται τουλάχιστον όταν ξεκινάνε για το ζωντανό που λέγεται ψάρι ή φυτό. Αυτό παρακαλώ ας μην θεωρηθεί κατηγορία διότι δεν είναι! Είναι απλά άγνοια.

Έριξα κάποια λεφτά να κάνω ένα μαγαζάκι τρύπα που δεν συγκρίνεται λόγω μεγέθους με κανένα ίσως είναι το μικρότερο στο λεκανοπέδιο. Όσοι όμως έρχονται και θέλουν να μάθουν και να ακούσουν, φτιάχνουν ουσιαστικά, σωστά ενυδρεία! Από εκεί και πέρα η λογική μου είναι ότι εφόσον σου δίνω τα αρχικά και βασικά για το στήσιμο ενός ενυδρείου θέλει και λίγο ψάξιμο από εσένα είτε αυτό λέγετε internet είτε βιβλιογραφία όταν θέλεις να εμβαθύνεις στο χόμπι το οποίο θεωρώ ότι είναι ατελείωτο και αστείρευτο όλο και κάτι που ξέρω εγώ θα το ξέρει κάποιος άλλος καλύτερα ή και το αντίθετο και ούτω καθεξής.

Άλλωστε κάπου εδώ είναι και η χαρά της δημιουργίας! Το ενυδρείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός και όχι ένα κάδρο.

Συγνώμη για το μέγεθος του πόστ αλλά το κατάστημα το διατηρώ και θα το διατηρώ για όσο καιρό αυτό που προσπαθώ να δώσω να καταλάβετε μέσα από το πόστ αυτό υπάρχει μέσα μου και εφόσον μπορώ να ανταπεξέλθω στα έξοδα του, πράγμα πολύ δύσκολο για κάποιον που λέει όχι π.χ. στα παπαγαλόψαρα ή όχι στην γυάλα με τα χρυσόψαρα ή όχι στα σκαλάρια όταν έχεις 15 λίτρα ενυδρείο.

Και να μην γκρινιάζουμε οταν κάποιο κατάστημα μας προτείνει να αγοράσουμε τεστ για τον έλενχο του νερού του ενυδρείου μας! Δεν το κάνει για να μας τα πάρει και μόνον. Τα περισσότερα καταστήματα προτείνουν λύσεις που από την εμπειρία τους θα τις ακολουθήσει ο νέος χομπύστας και δεν θα παραιτηθεί με το που θα δει κάποιον όγκο δουλειάς που απαιτεί η συντήρηση ενός ενυδρείου! Εμείς οι πελάτες τους αναγκάζουμε να μας λενε πάρε ένα δυο χρυσόψαρα να στρώσεις πρώτα νερά και μετά έλα να βάλουμε τα ψάρια που σου αρέσουν.

Φιλικά

Πασχαλάκης Μανώλης

Υδάτινες Ιστορίες

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που γραφεται ειναι πτεσματα μπροστα σε αυτα που ακουσα οταν ππωτοασχοληθηκα με ενυδρεια.Οταν αγορασα το ενυδρειο με τον εξοπλισμο δεν ειπε κανενας για στρωσιμο και επισης μετα απο χρονια το ιδιο καταστημα αφου εδν ηξερα τιποτα και τα ψαρια ψοφαγανε οταν ειπα σε αυτους οτι ψοφανε τα ψαρια η απαντηση ηταν <<και εμεις πως θα ζησουμε αν δεν ψοφανε>>

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Μανόλη, χαίρομαι ιδιαίτερα για τη συμμετοχή σου στη συζήτηση, όπως χαίρομαι πολύ και για την παρουσία σου στο χόμπι, από την πλευρά των επαγγελματιών. Για μένα αποτελείς εξαίρεση του κανόνα και θα ήθελα να σε συγχαρώ γι αυτό και δημοσίως, όπως θα ήθελα να σε μιμηθούν και πολλοί άλλοι συνάδελφοί σου, για τις γενικότερες πρακτικές που ακολουθείς στη δουλειά που κάνεις. Και όλα αυτά τα λέω επειδή σε ξέρω και προσωπικά.

...Τι θα πρέπει να πω όμως στους πελάτες που λόγω έλλειψης γνώσεων θέλουν ένα ενυδρείο να το βάλουν στην πρίζα να δουλέψει? Ή και ακόμη δεν τους ενδιαφέρει πως θα δουλέψει αλλά το θέλουν λόγω μόδας ή γιατί το είδαν κάπου και το ζήλεψαν ή για άλλους λόγους δεν χρειάζεται να αναφέρω εδώ τους ξέρουμε όλοι λίγο πολύ...

Μανόλη, το συγκεκριμένο ερώτημα το έχω απαντήσει. Και πολύ εύκολα και απλά μάλιστα... Και το έχω προτείνει κιόλας σε κάποιους, αλλά δεν με ακούνε, δυστυχώς...

Για μένα το κάθε μαγαζί που πουλάει ψάρια και ενυδρεία, θα πρέπει μαζί με τα ζωντανά ενυδρεία του να έχει και ένα στημένο ΜΟΝΟ για να καλλιεργεί αποικίες βακτηριδίων με τις οποίες θα τροφοδοτεί τους πελάτες του - παλιούς και νέους - σε ώρα ανάγκης. Είναι πανεύκολο να το κάνεις αυτό και μάλιστα χωρίς ψάρια, ώστε να μην κινδυνεύεις να έχεις τυχόν αρρώστιες που θα διασκορπίζονται με τη διανομή ποσοτήτων βακτηριδίων. Εχω ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες εγώ κάτι τέτοιο στο σπίτι μου (χωρίς να είμαι επαγγελματίας), βάζοντας μεγάλες ποσότητες βιολογικού υλικού σε 4 DIY φίλτρα και "ταΐζοντας" με μεγάλες ποσότητες αμμωνίας και τροφών, ώστε να έχω πάντα μια σοβαρή παρακαταθήκη, για να μπορώ άνετα να δίνω σε λίγο καιρό σε όποιον χρειαστεί μέσα στο Aquazone, σε μόνιμη βάση...

Απλό δεν είναι? :D

Ασε που ακόμα και από τα εν λειτουργία φίλτρα των δεκάδων ενυδρείων που έχουν στα μαγαζιά τους, μπορούν να δίνουν λίγα βακτηρίδια και έτσι να γλιτώνουν τα κακόμοιρα τα χρυσόψαρα κυρίως, και όχι μόνο... Κάποιοι πολύ λίγοι ξέρω ότι το κάνουν, όχι σε όλους όμως αλλά επιλεκτικά. Και είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ..!

Στα υπόλοιπα λίγο-πολύ φίλε Μανόλη, γενικά συμφωνούμε... ;)

Έγινε επεξεργασία - filoxenos
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα των καταστημάτων και η συμπεριφορά τους απέναντι στους νεοεισερχομένους στο χώρο

είναι πολυσυζητημένο στα διάφορα σχετικά φόρουμ και η κατάληξη είναι πάντα σχεδόν η ίδια,

αναθεματισμός των κακών εμπόρων που θέλουν μόνο να πουλήσουν και δεν νοιάζονται για το χόμπυ.

Συνήθως όταν πάμε να αγοράσουμε κάτι, οτιδήποτε, κάνουμε πρώτα μια μικρή έρευνα αγοράς

παίρνουμε διάφορες απόψεις, το σκεφτόμαστε λίγο ή πολύ ανάλογα το μέγεθος και την αξία του

και το παίρνουμε, απλά πραγματάκια.

Τι γίνεται όμως όταν κάποιος πηγαίνοντας για ψώνια στο carfour πέσει το μάτι του στο ενυδρείο

του φανεί φτηνό και το πάρει;

ή έτσι απλώς επειδή του κάθησε πάει μια μέρα στο petshop της γειτονιάς του

με σκοπό να αγοράσει ένα ενυδρείο;

Και στις δύο περιπτώσεις καταλήγουμε στο ίδιο σημείο, τι ψάρια θα βάλεις μέσα; ρωτάει ο καταστηματάρχης.

Αυτός βλέπει πολλές σειρές από ενυδρεία με χιλιάδες πολύχρωμα ψαράκια μέσα διαφόρων μεγεθών,

συνήθως τα χάνει, μπερδεύεται και ταυτόχρονα ενθουσιάζεται!!!

Τι να κάνει; τι να πάρει; ποιός θα τον βοηθήσει; ποιός άλλος φυσικά εκτός από τον μαγαζάτορα,

που εκείνη τι στιγμή είναι ο θεός του, από αυτόν θα αρχίσει να ζητάει συμβουλές και φυσικά ότι του πει

θα το πιστέψει γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς μέσα στην άγνοιά του.

Κάπως έτσι ξεκίνησαν οι περισότεροι από εμάς και έτσι θα γίνεται και στο μέλλον.

Δεν τίθεται θέμα για εμάς τους έμπειρους πια χομπίστες, εμείς το πάθαμε και μάθαμε.

Το θέμα τίθεται για αυτούς που προανέφερα, τους επίδοξους νέους ακουαρίστες...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...

Η μόνη λύση για αυτό το θέμα αυτό, αν μπορεί να βρεθεί, είναι η διμοσιοποίηση με ονόματα και διευθύνσεις

ολων των παρατηρουμένων παρόμοιων φαινομένων κυρίως μέσα από τα διάφορα φόρουμ.

Με τη δυνατότητα του αντίλογου φυσικά στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων για αποφυγή οποιασδήποτε κακοβουλίας.

Link to comment
Share on other sites

Δεκτό αυτό Ντίνο και στις Υδάτινες Ιστορίες το κάνουμε στις περισσότερες των περιπτώσεων! Άλωστε έχουμε και ενυδρεία καραντίνα και τα ψάρια που πουλάμε (απώλειες πάντα θα υπάρχουν διότι είναι αναπόφευκτη η υψηλή ιχθυοφόρτιση στα καταστήματα αυτό μην το ξεχνάμε) τα έχουμε πρώτα βάλει 10 μέρες τουλάχιστον στην καραντίνα (αυτό είναι γενικό άλλα ψάρια όπως δίσκοι τα κρατάω περισσότερες μέρες καραντίνα)

Δεν μπορώ όμως να επιβάλω και εκεί θέλω να καταλήξω ειλικρινά μετά από έναν χρόνο στις Υδάτινες Ιστορίες, στον πελάτη, τον τρόπο με τον οποίο θα στρώσει το ενυδρείο του! Το μόνο που μπορώ είναι να τον ενημερώσω με τις όποιες γνώσεις έχω αν είναι λίγες ή όχι αυτό το αφήνω σε αυτούς που με ξέρουν.

Edit: Ξέρεις πόσοι με κοιτάζουν σαν να λέω και εγώ μην πω τι οτι το ενυδρείο σας θα είναι έτοιμο να δεχθεί ψάρια μετά από περίπου 40 ημέρες και οτι πρέπει να πάρετε τεστ για να ελένχετε την διαδικασία ή να φέρνετε νερό στο κατάστημα να το ελένχω εγώ και να σας λέω τον τρόπο που θα συνεχίσεται ή όταν βγάζω το σφουγγάρι με την "μπίχλα" και τους το δίνω? Πάρα πολύ Ντίνο και αυτό κάνει τραγικό κακό στο μαγαζί μου διότι ο ψαγμένος χομπύστας θέλει συγκεκριμένα πράγματα και ξέρει τι θέλει και θα σου το ζητήσει όμως δυστυχώς δεν είμαστε πολύ.

Πάντα φιλικά

Έγινε επεξεργασία - PascM
Link to comment
Share on other sites

Δεκτό αυτό Ντίνο και στις Υδάτινες Ιστορίες το κάνουμε στις περισσότερες των περιπτώσεων! Άλωστε έχουμε και ενυδρεία καραντίνα και τα ψάρια που πουλάμε (απώλειες πάντα θα υπάρχουν διότι είναι αναπόφευκτη η υψηλή ιχθυοφόρτιση στα καταστήματα αυτό μην το ξεχνάμε) τα έχουμε πρώτα βάλει 10 μέρες τουλάχιστον στην καραντίνα (αυτό είναι γενικό άλλα ψάρια όπως δίσκοι τα κρατάω περισσότερες μέρες καραντίνα)

Δεν μπορώ όμως να επιβάλω και εκεί θέλω να καταλήξω ειλικρινά μετά από έναν χρόνο στις Υδάτινες Ιστορίες, στον πελάτη, τον τρόπο με τον οποίο θα στρώσει το ενυδρείο του! Το μόνο που μπορώ είναι να τον ενημερώσω με τις όποιες γνώσεις έχω αν είναι λίγες ή όχι αυτό το αφήνω σε αυτούς που με ξέρουν.

Συμφωνω μαζι σου .Δυστηχως ομως πολλοι (εξαιρεσεις στον κανονα υπαρχουν)αυτο που κανεις εσυ δεν το κανουν και αν θελεις να το δουμε εμπορικα με την νοοτροπια πολλων(οχι ολων )χανονται χομπιστες - πελατες.

Link to comment
Share on other sites

...Edit: Ξέρεις πόσοι με κοιτάζουν σαν να λέω και εγώ μην πω τι οτι το ενυδρείο σας θα είναι έτοιμο να δεχθεί ψάρια μετά από περίπου 40 ημέρες και οτι πρέπει να πάρετε τεστ για να ελένχετε την διαδικασία ή να φέρνετε νερό στο κατάστημα να το ελένχω εγώ και να σας λέω τον τρόπο που θα συνεχίσεται ή όταν βγάζω το σφουγγάρι με την "μπίχλα" και τους το δίνω? ...

Γι' αυτό κυρίως Μανόλη εγώ είμαι αντίθετος στο να στρώνονται τα νέα ενυδρεία με αμμωνία από τους αρχάριους. Οχι ότι είναι λάθος, προς θεού! Απλά θεωρώ καλύτερο τρόπο το μπόλιασμα με έτοιμη ζωντανή αποικία, καλλιεργημένη σε ενυδρείο και σε σωστή ποσότητα σε σχέση με την ιχθυοφόρτιση που ξεκινάς το ενυδρείο. Ετσι δεν χρειάζεται και να δοκιμαστεί η ανυπομονησία του αρχάριου, που και δεδομένη είναι και κατανοητή πλήρως.

Επίσης θα έλεγα ότι στον τρόπο της αμμωνίας, γίνονται πολλές φορές τραγικά λάθη που έχουν σαν αποτέλεσμα ζημιές... Σαν παράδειγμα αναφέρω ότι πολλοί νομίζοντας ότι έχουν στρώσει πλέον ικανοποιητικά το φίλτρο τους, πάνε και βάζουν 500 ψάρια μέσα με τη μία και μετά ψάχνουν που έχουν της απόχη για να βγάζουν τα πτώματα... Ή σταματάνε να ρίχνουν αμμωνία 2-3 μέρες πριν βάλουν τα ψάρια... Ή μειώνουν την ποσότητα της αμμωνίας... Ενα λάθος που το είδα και πρόσφατα να γράφεται επισήμως και μου έκανε εντύπωση!

Εάν μειώσεις την αμμωνία κατά τη διάρκεια του στρωσίματος (μόλις εμφανιστούν τα ΝΟ2) τότε αυτομάτως μειώνεται και η τελική αποικία που θα υπάρξει, λόγω πείνας. Ποιος ο λόγος να έχεις σκοτωμένα βακτηρίδια εξ αρχής στο φίλτρο σου και γιατί να μην τελειώσεις με την ίδια ποσότητα που θα ξεκινήσεις? Δεν το καταλαβαίνω αυτό...

...

Δεν τίθεται θέμα για εμάς τους έμπειρους πια χομπίστες, εμείς το πάθαμε και μάθαμε.

Το θέμα τίθεται για αυτούς που προανέφερα, τους επίδοξους νέους ακουαρίστες...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...

Η μόνη λύση για αυτό το θέμα αυτό, αν μπορεί να βρεθεί, είναι η διμοσιοποίηση με ονόματα και διευθύνσεις

ολων των παρατηρουμένων παρόμοιων φαινομένων κυρίως μέσα από τα διάφορα φόρουμ.

Με τη δυνατότητα του αντίλογου φυσικά στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων για αποφυγή οποιασδήποτε κακοβουλίας.

Συμφωνώ απόλυτα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά το τελευταίο που έγραψε ο fisherman θα βοηθήσει όσους ξεκινούν από το internet οι υπόλοιποι όμως?

Link to comment
Share on other sites

Kατεμε ο καθενας που ασχολειτε με κατι και ειδικα οταν αυτο ειναι και η δουλεια του θα πρεπει να το κατεχει οσο το δυνατον περισσοτερο . Εγω προσωπικα στην επιχειρηση που δουλευω με περνουν πελατες και μου λενε οτι απλα ειδαν το προιον και ξεκιναν οι ερωτησεις τι ειναι αυτο τι κανει αυτο πως θα το φτιαξω πως θα το συνδεσω αν θα λειτουργει σωστα μετα απο Χ διαστημα ποιο απο ολα να παρω κλπ ... Θα αισθανομουν πολυ ασχημα αν σε κατι δε θα μπορουσα να απαντησω γιαυτο και φροντιζω να ειμαι ενημερος παντα για το εκαστοτε προιον . Ετσι θα πρεπει να ειναι και καθε σωστος επαγγελματιας - εμπορος κατα τη ταπεινη μου γνωμη. Δε το καταλαβαινω γιατι ενα καταστημα δε ΠΡΕΠΕΙ να δωσει σωστες πληροφοριες και οι υπαλληλοι να μην ειναι πληρως ενημερωμενοι για το καθε πραγμα που εμπορευοντε . Οποτε και ο ΠΕΛΑΤΗΣ που θα παει στο καταλληλο μερος για να παρει ενυδρειο ψαρια κλπ που αυτο φανταζομε οτι ειναι τα PETSHOP θα πρεπει πιστευω να τον ενημερωσουν πληρως για το καθετι που ρωταει .

Αυτο το ξερω ειναι μακρια απο την Ελληνικη πραγματικοτητα αλλα θελω να πιστευω οτι υπαρχουν και τετοιοι επαγγελματιες στο χωρο .

Φιλικα

Dartman

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας αυτήν την ενδιαφέρουσα συζήτηση μπορώ να πω ότι το θέμα αυτό δεν καταλιγη πουθενά .Οι αρχάριοι πελάτες και καταστηματάρχες , θα συμπληρώνουν τον κύκλο τους .Οι αρχάριοι όταν είναι πλέον έμπειροι θα σχολιάζουνε τα ίδια πράματα που συζητούνται εδώ .Βλέπω ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει λύση στο θέμα αυτό , πιθανών με την αύξηση των συνδρομητών στο internet να υπάρχει μια ενημέρωση διαμέσου των forum και να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που είπα είναι οτι δεν φτάνει το internet από μόνο του! επειδή όμως το θέμα μπορεί να πάει πλέον αλλού το σταματάω εδώ! Κάπου κάποτε δεν θυμάμαι αν το είχα κάνει εδώ ή σε κάποια φιλική συζήτηση με τον Ντίνο (filoxenos) μια πρόταση η οποία εγώ την έκανα εγώ την άκουσα.

Το edit έχει να κάνει με κάτι προς τον mod σε φιλικό επίπεδο πάντα..

"Kατεμε ο καθενας που ασχολειτε με κατι και ειδικα οταν αυτο ειναι και η δουλεια του θα πρεπει να το κατεχει οσο το δυνατον περισσοτερο "

Συμφωνώ απόλυτα και γι'αυτό οτι δεν ξέρω δεν το έχω στο μαγαζί! Και όταν κάποιος μου ζητήσει πληροφορίες για κάτι που δεν ξέρω! Τις ψάχνω και προσπαθώ να απαντήσω όσο ποιο σωστά μπορώ αντλώντας πληροφορίες από πάρα πολλές πηγές! Δυστυχώς δεν γνωρίζω τα πάντα αν και ίσως θα έπρεπε. ;)

? Μήπως θα ήταν καλύτερα να μεταφερθεί η κουβέντα κάπου αλλού και να μπουν και άλλοι ? (κάπου να φαίνεται περισσότερο μπροστά) Νομίζω οτι αξίζει!

Έγινε επεξεργασία - PascM
Link to comment
Share on other sites

...Κάπου κάποτε δεν θυμάμαι αν το είχα κάνει εδώ ή σε κάποια φιλική συζήτηση με τον Ντίνο (filoxenos) μια πρόταση η οποία εγώ την έκανα εγώ την άκουσα...

??????????

Τι πρόταση?

Ούτε θυμάμαι κάτι, ούτε κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι.

"Ρίχτην" στο τραπέζι... ;) Οι προτάσεις μόνο καλό κάνουν.

...Μήπως θα ήταν καλύτερα να μεταφερθεί η κουβέντα κάπου αλλού και να μπουν και άλλοι ? (κάπου να φαίνεται περισσότερο μπροστά) Νομίζω οτι αξίζει!

Ζητώ συγνώμη από τους mods που απαντώ εγώ, αλλά βρε Μανόλη μου πόσο περισσότερο μπροστά να πάει? :D Εδώ και 3 ημέρες που "παίζει" το θέμα είναι σχεδόν κάθε μέρα πρώτο σε αναγνώσεις - κοντεύει ήδη τις 700 - και έχει και αρκετή συμμετοχή, με 22 συμμετέχοντες μέχρι στιγμής. Οσο για την κατηγορία, δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη στο Aquazone που θα μπορούσε να δεχτεί την θεματολογία του.

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθω το τοπικ απο τη δημιουργια του. Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα σκοπο να συμμετασχω μεχρι που εγινε αναφορα στο καταστημα μας!!!

Κατ'αρχην εχω μια ερωτηση να θεσω σε ολους οσους ριχνουν τα βελη τους στα καταστηματα.Το αν καποιος ειναι καλος ή κακος επαγγελματιας κρινεται απο το αν προτεινει ή οχι στρωσιμο με αμμωνια?Αυτο δηλαδη εχουν αναγκη οι χομπιστες της χωρας μας????Ε μην τρελαθουμε τελειως...........

Στο καταστημα μου εχουν ερθει τουλαχιστον καμια δεκαρια ατομα τα οποια στρωνουν το ενυδρειο τους με αμμωνια.Σχεδον ολοι ειναι μελη του AZ.Δεν ειπα ποτε σε κανεναν οτι ειναι λαθος τροπος.Σε καμια περιπτωση ομως δεν τον προτεινω.Και αυτο γιατι δεν μπορω να ξερω αν αυτος ο οποιος θα του το προτεινω θα ακολουθησει ακριβως τις οδηγιες.Οταν σε αρκετους πελατες μου μιλαω για τεστ νερου με κοιτανε σαν να προσπαθω να τους παρω τα λεφτα.Και εσεις μιλατε για διαλυματα αμμωνιας κ.τ.λ??? Ή μηπως θα επρεπε να ξερω τι διαθεση να ασχοληθει εχει ο καθε ενας???

Καλως ή κακως στους πρωτους τρεις μηνες λειτουργιας του καταστηματος εχουν ερθει παρα πολλοι χομπιστες να μας επισκευτουν και να ψωνισουν.Αναρωτιεμαι αν υπαρχει εστω ενας που εχει παραπονο απο εμας.Πριν κρινουμε λοιπον καποιον καλο θα ηταν να εχουμε μια ολοκληρωμενη αποψη του κρινομενου και να μην αρπαζομαστε απο ενα στοιχειο μονο.Το απροσωπο του ιντερνετ δεν μας δινει το δικαιωμα να δημιουργουμε λαθος εντυπωσεις.

Στα υπολοιπα με καλυψε απολυτα ο JDP!!!

Νινταλ Ρεζεκ (nidal)

Υδατινος Κοσμος

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ ήμουν αυτός που ανάφερε το όνομα, επέτρεψε μου να ξαναγράψω ότι έγραψα και πριν...

2. Υδάτινος Κόσμος

Μας είπαν ότι δεν είναι καλή η μέθοδος της αμμωνίας και εκεί τελείωσε η κουβέντα.

Με το παραπάνω σχόλιο δεν νομίζω να έριξα κάποιο βέλος ή να έκρινα αν το μαγαζί είναι καλό ή κακό. Απλά έγραψα αυτό ακριβώς που συνέβη. Σε αλλό μαγαζί που του άξιζε έκρινα αν ήταν καλός η κακός επαγγελματίας.

Συνεχίστε την κουβέντα αν και δεν νομίζω ότι δεν θα αλλάξει κάτι. Ο κάθε επαγγελματίας θα κάνει αυτό που νομίζει σωστό και ο κάθε πελάτης θα κρίνει ανάλογα με τις γνώσεις που έχει αλλά και με το πως θα του συμπεριφερθεί ο εκάστοτε πωλητής. Δυστυχώς αν δεν έχει γνώσεις είναι πολύ πιθανό να εξαπατηθεί, αλλά αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα ενυδρειακά μαγαζιά, αλλά στο σύνολο των επιχειρήσεων και ειδικά εδώ στο ελλαδισταν.

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωμα της συζύγου: Προφανώς κάποιος που έρχεται πρώτη φορά στο μαγαζί σου και σου λέει "στρώνω με αμμωνία" για να το κάνει σημαίνει ότι έχει διαβάσει! Δεν του ηρθε η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος. Το να κατακρίνεις αυτό που κατα τ' άλλα εδώ μέσα βρίσκεις σωστό μόνο και μόνο γιατί εκείνη την ώρα δεν είχες χρόνο και το "βάλτε ψάρια εγώ έτσι στρώνω τα ενυδρεία μου τόσα χρόνια" ήταν η πιο εύκολη λύση δεν σε κάνει και σωστό επαγγελματία. Και διαφωνώ. Ο σωστός επαγγελματίας θα ασχοληθεί με τον κάθε πελάτη όση ώρα χρειαστεί γιατί θα του πουλήσει ζώντες οργανισμούς που οφείλει πρώτα απ' όλα και αυτός και ο πελάτης να μάθουν να σέβονται! Το στρώσε με χρυσόψαρα δεν δείχνει σεβασμό!

Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέματα τα περισσότερα μαγαζιά που έχουν ανοίξει στο χώρο των ενυδρείων είναι από ανθρώπους που αγαπάνε το χόμπι και γι αυτούς θα μιλήσω.

Δείτε τι συμβαίνει .

Ο κάθε χομπίστας σύμφωνα με την εμπειρία που διαθέτη έχει την εντύπωση ότι είναι πλήρης και έτοιμος να αντεπεξέλθει σε όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί .

Πάρτε παράδειγμα από εμάς , πόσες φορές ελαφρά τη καρδία ,όταν μας ρωτάνε για άσπρη θολούρα στο δέρμα των ψαριών η απάντηση μας είναι φούνγκους.

Αν όμως απευθυνθούμε σε έναν ιχθυοπαθολόγο η απάντηση του θα είναι ότι δεν γνωρίζει .

Ποιος είναι όμως πραγματικά αυτός που γνωρίζει;

Το ίδιο συμβαίνει και με τα μαγαζιά μόνο που αυτοί είναι υποχρεωμένοι να δώσουν απαντήσεις εδώ και τώρα σε οποιοδήποτε ερώτημα και με οποιοδήποτε τρόπο έχει τεθεί .

Πολλές φορές μπαίνουν ερωτήματα από τους χομπίστες προς τα μαγαζιά μόνο και μόνο για λογούς επίδειξης γνώσεων και άλλες φορές από αρχάριους γίνονται ερωτήσεις που για να απαντηθούν θέλουν και άλλες πληροφορίες γύρο από το ενυδρείο που δεν δίνονται ή δίνονται παραπλανητικές του τύπου «όλα τα κάνω σωστά».Τι απάντηση να δώσεις σε αυτές τις περιπτώσεις;

Τώρα θα σας πω ένα μεγάλο μυστικό που ίσως να μην το έχει καταλάβει κανένας .

Οι απαντήσεις που δίνονται είναι πάντα σύμφωνα με το τρόπο που τέθηκε το ερώτημα και με την απάντηση που θέλει να ακούσει ο πελάτης .Ελπίζω να μην χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση και να έγινε κατανοητό το πνεύμα .

Με το επόμενο ερώτημα θα σας βάλω στα βαθιά.

Για οποιοδήποτε μαγαζί και να ρωτήσεις υπάρχουν ευχαριστημένοι πελάτες και δυσαρεστημένοι , υπάρχουν δηλαδή οι πελάτες που τον θεωρούν γνώστη του αντικειμένου και οι πελάτες που θεωρούν ότι κακώς κάνει αυτό το επάγγελμα διότι δεν γνωρίζει .

Αναρωτηθήκατε για πιο λόγο συμβαίνει αυτό;.....

Τέλος για να μην μακρηγορούμε όλα ξεκινάνε και τελειώνουν σε μια λέξη παιδεία .

Κάτι που το έχουμε ανάγκη όλοι μας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι με την σειρά μου θα ήθελα να παίξω λίγο τον συνήγορο του Διαβόλου εντός και εκτός εισαγωγικών.

Από την πλευρά του καταστηματάρχη θα σας έλεγα ότι παρόλο που είμαι χομπίστας και αγαπώ τα ψάρια και τα ενυδρεία και γενικά αυτόν το χώρο δεν παύω να είμαι και ένας επιχειρηματίας που έχει λειτουργικά έξοδα (ενοίκιο,φως,νερό,τηλέφωνο,μισθοί,αφάλεια κ.α.) και θα πρέπει και να πουλήσω.Άρα δεν μπορώ να είμαι πάντα αντικειμενικός σε μερικές απαντήσεις γιατί σκέφτομαι και το συμφέρον της επιχείρησής μου, από την άλλη όταν κάποιος είναι γνώστης εκεί τα πράγματα διαφοροποιούνται κάπως.

Και θα μιλήσω και σαν πελάτης - χομπίστας - αρχάριος, και τι γίνετε με μένα που οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες ή περιορισμένες σε ένα βαθμό;

Ειλικρινά η απάντηση είναι δύσκολη αλλά βρήσκεται κάπου στην μέση.

Όλα τα προαναγραφόμενα εκφράζουν την καθαρά δική μου γνώμη χωρίς να θέλω να θίξω καμία πλευρά ούτε των μεν (καταστηματάρχες) αλλά πόσο μάλλον των δε (χομπιστών).

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη σελίδα Ντίνο μου!!! Είναι πολύ σημαντική κουβέντα και αν την τρέξουμε λίγο ακόμη θα βγούν πολλά θετικά πιστεύω!!!!

Η πρόταση! Ένα φυλλάδιο με γενικές οδηγίες αλλά και συνδιασμούς ψαριών που θα μπορούσαν να το μοιράζουν τα καταστήματα στους νέους χομπύστες - πελάτες! Εκτός των διαφημιστικών των εταιρειών .

Έγινε επεξεργασία - PascM
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...