Jump to content

Υπάρχει βιολογία για ψάρια;


MarinLia

Recommended Posts

Γεια σας και καλώς σας βρίσκω!

Είμαι αρχάρια στο χόμπυ και έχω ένα ενυδρείο 60 λίτρων φυτεμένο που τρέχει έτσι εδώ

και δύο χρόνια. Στην αρχή είχα κάνει το στρώσιμο με Sera bio nitrivec και με συχνή τροφή σε τούλι ανά δύο τρεις μέρες

και τις ανάλογες μετρήσεις, αλλά κατέληξα στο ότι δεν ήταν η κατάλληλο συγκυρία για να βάλω και ψάρια.

Πήρα την απόφαση να το κάνω τώρα.

Ο υπεύθυνος του τομέα των ενυδρείων σε ένα μεγάλο pet shop σε ερώτησή μου

για το ζήτημα μου απάντησε ότι το ενυδρείο μου έχει ήδη βιολογία, οπότε με μια αλλαγή νερού

1/3 είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τους νέους του κατοίκους.

 

Όμως είναι όντως; Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτε άλλο; Ειδικά καθώς σήμερα παραλαμβάνω νέο φίλτρο

για το ενυδρείο; (το παλιό δεν το εμπιστεύομαι για ιχθυοφόρτιση). Το νέο είναι της Fluval. Να μεταφέρω το βιολογικό

υλικό στο νέο φίλτρο και να προσθέσω κι άλλο; Να ρίξω σταγόνες συμπλήρωσης βακτηρίων, να το αφήσω όπως είναι, τι;

 

Τον υπόστρωμα είναι Sera flordepot και τα φυτά είναι τα εξής:

Miranthemum tweediel Monte Carlo

Rotala rotundifolia

Anubias barteri petite

Bucephalandra Kedagang

Limnophila sessiliflora

Helianthum tenellum

Vesicularia ferriei

Taxiphyllum alternans Taiwan.

Από τα οποία ξεσκαρτάρισα πρόσφατα γιατί είχε γίνει ζούγκλα.

Το υπόστρωμα το καθαρίζω με σκούπα. Το ενυδρείο είχε κατά καιρούς κατοίκους μόνο red ramshorn snails.

IMG_2926 (Αντιγραφή).JPG

IMG_2928 (Αντιγραφή).JPG

IMG_2937 (Αντιγραφή).JPG

IMG_2929 (Αντιγραφή).JPG

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος MarinLia έγραψε:

Γεια σας και καλώς σας βρίσκω!

Είμαι αρχάρια στο χόμπυ και έχω ένα ενυδρείο 60 λίτρων φυτεμένο που τρέχει έτσι εδώ

και δύο χρόνια. Στην αρχή είχα κάνει το στρώσιμο με Sera bio nitrivec και με συχνή τροφή σε τούλι ανά δύο τρεις μέρες

και τις ανάλογες μετρήσεις, αλλά κατέληξα στο ότι δεν ήταν η κατάλληλο συγκυρία για να βάλω και ψάρια.

Πήρα την απόφαση να το κάνω τώρα.