Jump to content

Καλώς Σας Βρήκα


Chatziandreou Maria

Recommended Posts

Ευχαριστώ για την εγγραφή. Είμαι αρχάρια και με πολλές ανησυχίες ως νέα μαμά ψαριών. Μου έφεραν δώρο ένα

Haquoss Evolution Eco Led 76 88lt και το εμπλούτισα με κάποια φυτά κι ένα ψευτικο κοράλι (μετά πό επιθυμία των 2 μικρών μου κοριτσιών. Το Σάββατο συμπληρώνουμε τη δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας του και φιλοξενούμε 2 γκάπυς, 2 γατόψαρα και 6 τέτρα. Τα γκάπυς μπήκαν τη δεύτερη μέρα ενώ τα υπόλοιπα μετά από μια εβδομάδα. Τα γκάπυς μόλις έπεσαν γέννησαν 19 μωράκια. Δυστυχώς επιβίωσαν μόνο 3 κρυμμένα πίσω από το φίλτρο. `Ολα είναι μια χαρά εκτός από το μεγαλύτερο γατόψαρο που εδώ και 2 μέρες είναι κρυμμένο συνέχεια μέσα στο φυτό. Βγαίνει ελάχιστα. Στις σχισμές του φίλτρου υπάρχου κάτι σαν αυγά. Μπορεί να είναι από σαλιγκάρια. Εχω 2 Chlea Helena και 2 Physa Fontinalis που ήρθαν με τα φυτά. Ανεβάζω και κάποιες φωτό. Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη. post-60112-0-00382900-1417084258_thumb.jpg post-60112-0-38813200-1417083964_thumb.jpg post-60112-0-47234300-1417084328_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα ! Άνοιξε ένα νέο θέμα γιατί αυτό εδώ κλείνει μετά από μερικές ημέρες. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες.

:welcome:

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες! Οι συμβουλες θα δωθουν σε αλλο σου θεμα!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες στην παρεα μας!

Ανοιξε εδω το καινουργιο θεμα σου και θα σε διαφωτισουμε οσο μπορουμε!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην ενυδρειοπαρέα μας :welcome:

Καλή συνέχεια και καλή διαμονή!

Link to comment
Share on other sites

Καλός την κοπελιά, καλώς ήρθες !!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες, καλη διαμονη!

Σαν υπαλληλος ξενοδοχειου ακουστηκε.....

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για το τόσο ζεστό καλωσόρισμα. Είμαι πολύ τυχερή που σας ανακάλυψα. Επειδή όμως δε θέλω να καταχραστώ άλλο το χώρο ,άνοιξα ένα θέμα εδώ.

Link to comment