Jump to content

Νέο Ενυδρείο Για Μονομάχο 37,5 Λίτρα


jpavly

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους.

 

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι απολύτως αρχάριος! 

 

Σε συνέχεια αυτού του θέματος θέλω να επισπεύσω την αγορά των ειδών που θέλω για το πρώτο μου ενυδρείο.

 

Αρχικά έχω υπολογίσει:

  • Ενυδρείο 37.5 λίτρα (50*25*30), το οποίο περιλαμβάνει και λάμπα, αεραντλία ( χρειάζεται αυτή; ).
  • Για φίλτρο το Dolphin F-800.
  • Ένα θερμοστάτη 50W και ένα θερμομετράκι.

 

Από κει και πέρα όσον αφορά τα υπόλοιπα θέλω να βάλω:

  • Χαλικάκι καφέ, γκρί ή κάποιο άλλο ουδέτερο, γήινο χρώμα.
  • Ξύλο, ρίζα ή κάτι τέτοιο για λόγους διακόσμησης αλλά και κάλυψης του μονομάχου
  • Φυτά, ανούμπιες λογικά, μου αρέσουν κι απ' ότι διαβάζω είναι και εύκολα.

Τέλος, χρειάζομαι και κάποια είδη σχετικά με την ποιότητα νερού:

  • Αντιχλώριο
  • Δοκιμαστικά strips
  • Βιταμίνες
  • Μπόλι (θα βάλω αγγελία εντός του φόρουμ αν και δεν ξέρω καν με τι μοιάζει LOL)

 

Σας ευχαριστώ :)

 

ΥΓ: Το budget είναι από ελάχιστο έως ανύπαρκτο, οπότε δεν μπορώ να ακολουθήσω συμβουλές για μεγάλες αγορές.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους.

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι απολύτως αρχάριος!

Σε συνέχεια αυτού του θέματος θέλω να επισπεύσω την αγορά των ειδών που θέλω για το πρώτο μου ενυδρείο.

Αρχικά έχω υπολογίσει:

  • Ενυδρείο 37.5 λίτρα (50*25*30), το οποίο περιλαμβάνει και λάμπα, αεραντλία ( χρειάζεται αυτή; ). Δεν την χρειάζεσαι άμεσα. Καλό είναι να υπάρχει σε κάποιο ντουλάπι αλλά δεν είναι 1ης προτεραιότητας.
  • Για φίλτρο το Dolphin F-800.
  • Ένα θερμοστάτη 50W και ένα θερμομετράκι.

Από κει και πέρα όσον αφορά τα υπόλοιπα θέλω να βάλω:

  • Χαλικάκι καφέ, γκρί ή κάποιο άλλο ουδέτερο, γήινο χρώμα.
  • Ξύλο, ρίζα ή κάτι τέτοιο για λόγους διακόσμησης αλλά και κάλυψης του μονομάχου
  • Φυτά, ανούμπιες λογικά, μου αρέσουν κι απ' ότι διαβάζω είναι και εύκολα.

Τέλος, χρειάζομαι και κάποια είδη σχετικά με την ποιότητα νερού:

  • Αντιχλώριο
  • Δοκιμαστικά strips