Jump to content

Οργανικος ανθρακας,βοτκα βακτηρια, τι γινεται με ολα αυτα..


petran halen

Recommended Posts

Παιδιά κάθομαι και διαβάζω τόση ώρα ( βασικά από χθες ) και έχω χαζέψει !

Τα μισά καταλαβαίνω και τα αλλά μισά τα φαντάζομαι !

Η κουβέντα σας είναι πολύ μπροστα !

Δυστυχώς η μη ενασχόληση μου με sps μου δημιουργεί τεράστια κενά γνώσης !

Πάντως εχει πολύ ενδιαφέρον η συζήτηση σας !

τη βρισκουμε διονυση μου!!!!!!!!!!

δεν εχει να κανει με sps lps  softies και λοιπα ειναι  ωραιες καμενες συζητησεις!!! ολοι μερα στη δουλεια ηθελα να σχολασω να ερθω να συνεχεισουμε το καψιμοοοο!!!!!!

Έγινε επεξεργασία - petran halen
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 125
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επισης μανο λες οταν ανεβει το kh εχεις θεμα τι εννοεις??

και με το οργανικο ανθρακα λενε πως πρεπει να παιζεις kh 7.5 με 8??γιατι??

Ακουσα πως και καλα θα εχεις καλυτερο πιο διαφανο νερο..δεν το πιστευω

εγω παιζω με το νοποξ 9 kh...

 

Πέτρο και εγώ ξέρω ότι όταν παίζεις με πηγές άνθρακα το ΚH πρέπει να είναι 8 το πολύ. Και εγώ σε αυτό το επίπεδο παίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο και εγώ ξέρω ότι όταν παίζεις με πηγές άνθρακα το ΚH πρέπει να είναι 8 το πολύ. Και εγώ σε αυτό το επίπεδο παίζω.

ναι ...  ο λογος ποιος ειναι??

δεν τον ξερω για αυτο ρωταω..

Link to comment
Share on other sites

ναι ...  ο λογος ποιος ειναι??

δεν τον ξερω για αυτο ρωταω..

 

Πέτρο και εγώ δεν ήξερα μέχρι τώρα που ο Μάνος το ανέφερε παραπάνω. Απ'ότι λοιπόν κατάλαβα επιδή το κοράλι χάνει μεγάλο μέρος από τη ζουξανθέλη του (αν το είπα καλά)  γίνεται πολύ ευαίσθητο στα tips και έτσι καίγεται άν ανέβει πολύ το kh. Πάνω κάτω έτσι το κατάλαβα.

Έγινε επεξεργασία - Loukas Agelopoulos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πέτρο και εγώ δεν ήξερα μέχρι τώρα που ο Μάνος το ανέφερε παραπάνω. Απ'ότι λοιπόν κατάλαβα επιδή το κοράλι χάνει μεγάλο μέρος από τη ζουξανθέλη του (αν το είπα καλά)  γίνεται πολύ ευαίσθητο στα tips και έτσι καίγεται άν ανέβει πολύ το kh. Πάνω κάτω έτσι το κατάλαβα.

χανει μεγαλο μερος της zooxanthellae απο θεμα να στεγνωσουμε το ενυδρειο...

εγω δεν μιλαω να στεγνωσω το ενυδρειο..νιτρικα 2 φωσφωρικα 1..

με αυτες της μετρησεις δλδ παλι θα εχεις θεμα καψιματος των πολυποδων??

πρωσοπικα λουκα ποτε μου δεν θα στεγνωσω το ενυδρειο μου εντλελος 0 ολα!!!

εχω lps μεσα και δεν σκοπευω να παιζω σε λεπτη γραμμη ολα τα ζωακια που εχω μεσα :bigemo_harabe_net-117:

ακομα και τα clams ισως την ακουσουν με στεγνω ενυδρειο!!!

Link to comment
Share on other sites

χανει μεγαλο μερος της zooxanthellae απο θεμα να στεγνωσουμε το ενυδρειο...

εγω δεν μιλαω να στεγνωσω το ενυδρειο..νιτρικα 2 φωσφωρικα 1..

με αυτες της μετρησεις δλδ παλι θα εχεις θεμα καψιματος των πολυποδων??

πρωσοπικα λουκα ποτε μου δεν θα στεγνωσω το ενυδρειο μου εντλελος 0 ολα!!!

εχω lps μεσα και δεν σκοπευω να παιζω σε λεπτη γραμμη ολα τα ζωακια που εχω μεσα :bigemo_harabe_net-117:

ακομα και τα clams ισως την ακουσουν με στεγνω ενυδρειο!!!

 

Απ'ότι κατάλαβα δεν έχει να κάνει με το στέγνωμα του ενυδρείου. Τη ζουξανθέλη τη χάνουν για άλλο λόγο αλλά δεν τον ξέρω ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι κατάλαβα δεν έχει να κάνει με το στέγνωμα του ενυδρείου. Τη ζουξανθέλη τη χάνουν για άλλο λόγο αλλά δεν τον ξέρω ακριβώς.

λουκα τη ζουξανθέλη ενας λογος που την  χανουν ειναι κα τα νιτρικα φωσφορικα και απο θεμα φωτος ... η ζουξανθέλη ειναι ενα ειδους αλγη ....

χαρεις αυτην το κοραλλι φωτοσυνθετη!! 

post-51070-0-86489900-1434393531_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία - petran halen
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από μένα.Αν διαβάσεις προσεκτικά το πρόγραμμα της red sea (αναφέρομαι σ' αυτό,

γιατί το θεωρώ πιο τίμιο απ' της zeo που δεν σου λέει ούτε για το ξύδι του zeobac) περιγράφει δυο

καταστάσεις.1.Ανάπτυξη, με συγκεκριμένες πολύ υψηλές τιμές που μπορεί να τρομάξουν πολλούς

χομπίστες και ελάχιστη τροφή.Αυτό, γιατί λόγω του φαινομένου της όσμωσης το ζωντανό παίρνει

απ' το περιβάλλον του τα στοιχεία που θέλει για να αναπτυχθεί, οπότε δεν χρειάζεται πολύ ενέργεια

αφού του τα παρέχεις σε περίσσεια.Γι΄αυτό και του προσφέρεις λιγότερη καύσιμη ύλη (αμινοξέα και

οργανικά) προκειμένου να παράξει αυτή την ενέργεια.

2.Το πολυπόθητο χρώμα.Για να το πάρεις δυστυχώς, πρέπει να κατέβεις πολύ χαμηλά.Επειδή είσαι

οριακός, σε προτρέπει να μετράς δυο φορές τη βδομάδα γιατί είσαι σχεδόν στεγνός και δεν έχεις πολ-

λά περιθώρια.Ακριβώς λοιπόν επειδή εις γνώση σου πια κάνεις το σύστημα σου ulns (ultra low nutrient

system), το κοραλλάκι προσπαθεί να ανταπεξέλθει χάνοντας μεγάλο ποσοστό ζουξανθέλλας.

Σ'αυτή την κατάσταση, φροντίζεις οι τιμές σου να είναι πιο χαμηλές (το kh πρέπει να είναι μέχρι 8,2 αντί

12,5 της πρώτης περίπτωσης και αν προσέξεις τις οδηγίες, η ποσότητα της τροφής που του προσφέρεις

έτοιμη στο στόμα είναι διπλάσια,ακριβώς επειδή δεν έχει καμία ικμάδα να κυνηγήσει-συλλάβει με τους 

πολύποδες.Μη ξεχνάς, τα σάκχαρα του τα προσφέρει η συμβιωτική άλγη,που τώρα όμως είναι μόνο στα 

βαθύτερα (πιο ανοιχτόχρωμα στρώματα).

Εδώ πρέπει να έχεις και καλό φωτισμό,ειδικά τα sps έχουν μια αδυναμία παραπάνω στην ένταση κατά τη

φωτοπερίοδο.

 

Φιλικά

Μάνος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από μένα.Αν διαβάσεις προσεκτικά το πρόγραμμα της red sea (αναφέρομαι σ' αυτό,

γιατί το θεωρώ πιο τίμιο απ' της zeo που δεν σου λέει ούτε για το ξύδι του zeobac) περιγράφει δυο

καταστάσεις.1.Ανάπτυξη, με συγκεκριμένες πολύ υψηλές τιμές που μπορεί να τρομάξουν πολλούς

χομπίστες και ελάχιστη τροφή.Αυτό, γιατί λόγω του φαινομένου της όσμωσης το ζωντανό παίρνει

απ' το περιβάλλον του τα στοιχεία που θέλει για να αναπτυχθεί, οπότε δεν χρειάζεται πολύ ενέργεια

αφού του τα παρέχεις σε περίσσεια.Γι΄αυτό και του προσφέρεις λιγότερη καύσιμη ύλη (αμινοξέα και

οργανικά) προκειμένου να παράξει αυτή την ενέργεια.

2.Το πολυπόθητο χρώμα.Για να το πάρεις δυστυχώς, πρέπει να κατέβεις πολύ χαμηλά.Επειδή είσαι

οριακός, σε προτρέπει να μετράς δυο φορές τη βδομάδα γιατί είσαι σχεδόν στεγνός και δεν έχεις πολ-

λά περιθώρια.Ακριβώς λοιπόν επειδή εις γνώση σου πια κάνεις το σύστημα σου ulns (ultra low nutrient

system), το κοραλλάκι προσπαθεί να ανταπεξέλθει χάνοντας μεγάλο ποσοστό ζουξανθέλλας.

Σ'αυτή την κατάσταση, φροντίζεις οι τιμές σου να είναι πιο χαμηλές (το kh πρέπει να είναι μέχρι 8,2 αντί

12,5 της πρώτης περίπτωσης και αν προσέξεις τις οδηγίες, η ποσότητα της τροφής που του προσφέρεις

έτοιμη στο στόμα είναι διπλάσια,ακριβώς επειδή δεν έχει καμία ικμάδα να κυνηγήσει-συλλάβει με τους

πολύποδες.Μη ξεχνάς, τα σάκχαρα του τα προσφέρει η συμβιωτική άλγη,που τώρα όμως είναι μόνο στα

βαθύτερα (πιο ανοιχτόχρωμα στρώματα).

Εδώ πρέπει να έχεις και καλό φωτισμό,ειδικά τα sps έχουν μια αδυναμία παραπάνω στην ένταση κατά τη

φωτοπερίοδο.

Φιλικά

Μάνος.

Καλησπερα φιλε μου μανο... εμενα η αποψη μου ειναι οχι εντελος στεγνωμα,προς αποφυγη ολων τον ματζουνιον και προς αποφυγη της λεπτης γραμμης θανατου..

θεωρισα καλυτερο να παιξω με.χαμηλα νιτρικα 0.2 σημερινι μετρηση 0.2 φωσφωρικα με hanna (πριν μισι ωρα.εκανα target sta lps μου) και να πειραματιστω με.δυνατο φως και καλυτερο φασμα...

δεν χρησιμοποιο εως τωρα αντιφωσφορο διοτι το αποτελεσμα ειναι πρως το καλυτερο!

Οσο για την ζοαξανθελα νομιζω πως θελει λιγακι νιτρικα και φωσφωρικα..για να διατιριθει..

στο zeovitt οκ τα παρεχεις με τα.μπουκαλακια..

αλλα.ετσι στα απλα.ενυδρεια νομιζω το απολυτο 0 ειναι ψηλοθανατος..

Link to comment
Share on other sites

Ποιο παλια πριν ανακαλυφτει η zeovitt δεν υπηρχε καποιος αλλος τροπος να φερουμε αυτα τα χρωματα??μονοδρομος ειναι το zeovitt??θες χρωμα ζεοβιττ????μηπως ηπαρχη κ κατι αλλο??

Prodibio,Red Sea care programm.Όσον αφορά την πρώτη, δεν είναι πρακτική η αμπούλα.Είναι για πολλά λίτρα.

Ένας που έχει μικρό ενυδρείο τι θα κάνει;Θα τραβάει με σύριγγα 2ml και την υπόλοιπη την πετάει,ή τη βάζει στο 

μέχρι την επόμενη βδομάδα;

Η δεύτερη είναι σχετικά δοκιμασμένη,βασίζεται σε τρόπο που δουλεύεται εδώ και χρόνια,άλλοτε με επιτυχία και

πολλές φορές δυστυχώς με ολέθρια αποτελέσματα.Εννοώ βέβαια τη βότκα.Είναι όμως κάπως ελεγχόμενη αν 

κάνεις τις μετρήσεις σου ευλαβικά με πρόγραμμα.Θέλει όμως προσοχή επειδή είσαι χαμηλά,όταν προσθέτεις ένα

δυο ζωντανά κάνεις αναπροσαρμογή στις δόσεις.

Έχει υπάρξει μέθοδος που βασίζεται στο γάλα και μέλι για πηγή άνθρακα.Γενικά πειραματίζονται πολύ.

Εγώ βάζω απ' τον περασμένο Σεπτέμβρη και miracle mud.Σίγουρα έχει υπάρξει διαφορά και απ' τα τέλη του '14

έχει κυκλοφορήσει και η tropic marine κάτι αντίστοιχο.

Ωραίο θέμα.Θ' ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.

 

Φιλικά

Μάνος.

Link to comment
Share on other sites

Τοσο δυνατα εργαλεια..μπορουν να στραφουν εναντιων σου εαν δεν τα προσεχεις -μετρας σε τακτα διαστηματσ τα δυο προοιντα που ειπες δεν τα γνωριζω.. τωρα σιγα σιγα ξεκιναω της αμπουλες prodibio το booster και τα βακτηρια της να δω τη αποτελεσμα θα εχω..παντως εδω και περιπου 2 μηνες παιζω αμιν σ και ακροπαουερ και ειδα εντονη διαφορα στης montipores μου σε αναπτυξη.. σε χρωμα μπορω να πω πως οι ακροπορες τσιμπισαν λιγακι πιο εντονο χρωμα..

και ριχνω που κ που το aminoacid της κοραζζεν..αλλα οποτε το θυμαμε... και αυα ολα με 9 kh 440ca 1350 mg.. και το νοποξ τιποτα αλλο..

περιμενω και ενα νεο φωτιστικο 8 ×54 που θα παιξω αλλο φασμα... απο οτι εχω τωρα

λογικα θα βοηθησει καπως..

ΧΑΙΡΟΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ Ο ΕΝΑΔ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου μανο... εμενα η αποψη μου ειναι οχι εντελος στεγνωμα,προς αποφυγη ολων τον ματζουνιον και προς αποφυγη της λεπτης γραμμης θανατου..

θεωρισα καλυτερο να παιξω με.χαμηλα νιτρικα 0.2 σημερινι μετρηση 0.2 φωσφωρικα με hanna (πριν μισι ωρα.εκανα target sta lps μου) και να πειραματιστω με.δυνατο φως και καλυτερο φασμα...

δεν χρησιμοποιο εως τωρα αντιφωσφορο διοτι το αποτελεσμα ειναι πρως το καλυτερο!

Οσο για την ζοαξανθελα νομιζω πως θελει λιγακι νιτρικα και φωσφωρικα..για να διατιριθει..

στο zeovitt οκ τα παρεχεις με τα.μπουκαλακια..

αλλα.ετσι στα απλα.ενυδρεια νομιζω το απολυτο 0 ειναι ψηλοθανατος..

Σωστός.Άς είναι λιγάκι καφετί, so what?Δώσε τους την ευκαιρία να προσαρμοστούν.Ό,τι κάνεις να το κάνεις σιγά σιγά,

ένα βήμα τη φορά.Τώρα ας πούμε, έκανες αλλαγή στο φωτισμό.Διόρθωσες κάτι στο φάσμα.Μην του τα δώσεις όλα 

στην ένταση εξαρχής.Ανέβαζε λίγο λίγο.Έχω δει κολοτούμπα από φωτιστικό σε 400άρι που έτρεχε να μαζεύει τα sps..

Kαι τρέχει με prodibio (το ανέφερα επειδή σου αρέσει η μέθοδος).Εντάξει μαζεύτηκε,αλλά μια μικρή λεπτομέρια μπορεί 

ξεφύγει γιατί δεν είναι μέσα στις ρουτίνες σου -κάθε πότε αλλάζεις φάσμα- και μπορεί να σε πάει πολύ πίσω,άσε το 

ψυχοφθόρο της υπόθεσης.

 

Φιλικά

Μάνος.

Link to comment
Share on other sites

Τοσο δυνατα εργαλεια..μπορουν να στραφουν εναντιων σου εαν δεν τα προσεχεις -μετρας σε τακτα διαστηματσ τα δυο προοιντα που ειπες δεν τα γνωριζω.. τωρα σιγα σιγα ξεκιναω της αμπουλες prodibio το booster και τα βακτηρια της να δω τη αποτελεσμα θα εχω..παντως εδω και περιπου 2 μηνες παιζω αμιν σ και ακροπαουερ και ειδα εντονη διαφορα στης montipores μου σε αναπτυξη.. σε χρωμα μπορω να πω πως οι ακροπορες τσιμπισαν λιγακι πιο εντονο χρωμα..

και ριχνω που κ που το aminoacid της κοραζζεν..αλλα οποτε το θυμαμε... και αυα ολα με 9 kh 440ca 1350 mg.. και το νοποξ τιποτα αλλο..

περιμενω και ενα νεο φωτιστικο 8 ×54 που θα παιξω αλλο φασμα... απο οτι εχω τωρα

λογικα θα βοηθησει καπως..

ΧΑΙΡΟΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ Ο ΕΝΑΔ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!

Keep rocking.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστός.Άς είναι λιγάκι καφετί, so what?Δώσε τους την ευκαιρία να προσαρμοστούν.Ό,τι κάνεις να το κάνεις σιγά σιγά,

ένα βήμα τη φορά.Τώρα ας πούμε, έκανες αλλαγή στο φωτισμό.Διόρθωσες κάτι στο φάσμα.Μην του τα δώσεις όλα

στην ένταση εξαρχής.Ανέβαζε λίγο λίγο.Έχω δει κολοτούμπα από φωτιστικό σε 400άρι που έτρεχε να μαζεύει τα sps..

Kαι τρέχει με prodibio (το ανέφερα επειδή σου αρέσει η μέθοδος).Εντάξει μαζεύτηκε,αλλά μια μικρή λεπτομέρια μπορεί

ξεφύγει γιατί δεν είναι μέσα στις ρουτίνες σου -κάθε πότε αλλάζεις φάσμα- και μπορεί να σε πάει πολύ πίσω,άσε το

ψυχοφθόρο της υπόθεσης.

Φιλικά

Μάνος.

μακρια απο εμας οι τουμπες το φωτιστικο θα παιξει σε φασμα απο μπροστα προς τα πισω. Coral plus blue plus blue plus purple plus isws mia actini san 5η κατα σειρα λαμπα blue plus blue plus coral plus.. σε αποσταση 20cm απο επιφανια... σιγουρα θα εχω μια μικρη εξαρση αλγης αλλα θα φυγει..

πως το βλεπεις το φασμα??

10 ωρες φωτοπεριοδο νομιζω θα ειναι καλυτερα απο το 6 x 392 coral 4 blue που εχω.. καθε 8 μηνες αλλαζω λαμπες..

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτα εδω ειδα σχετικη διαφορα...

Μπράβο Πέτρο.Πάει καλά,Είδες πόσο ωραία χρωματίζονται οι πράσινες acro σε ολιγοθρεπτικά;

Δοκίμασε όταν έχεις διάθεση το stylo-pocci glow της kz.Θα πάρεις πιο παλ χρώματα στις στυλο/

ποκιλοφόρες/σεριατοπόρες, εκ του ασφαλούς χωρίς να κατέβεις άλλο σε θρεπτικά.

Είσαι σε καλό δρόμο.Σιγά σιγά.

 

Φιλικά

Μάνος.

Link to comment
Share on other sites

Συτο με συνδιασμο με ολα τα αλλα που βαζω?? Δεν θα εχει θεμα??

Τα πρασινα ειναι τα ευκολα κιτρινα κ λευκα ειναι τα δυσκολααα!!

εαν.κ ιοδινες κ.ποτασιουμ.. καπως τα βοηθανε..

Link to comment
Share on other sites

μακρια απο εμας οι τουμπες το φωτιστικο θα παιξει σε φασμα απο μπροστα προς τα πισω. Coral plus blue plus blue plus purple plus isws mia actini san 5η κατα σειρα λαμπα blue plus blue plus coral plus.. σε αποσταση 20cm απο επιφανια... σιγουρα θα εχω μια μικρη εξαρση αλγης αλλα θα φυγει..

πως το βλεπεις το φασμα??

10 ωρες φωτοπεριοδο νομιζω θα ειναι καλυτερα απο το 6 x 392 coral 4 blue που εχω.. καθε 8 μηνες αλλαζω λαμπες..

Too blue for my taste.Δες και τη fiji purple της kz σαν εναλλακτική για καμιά μπλέ.Η ακτινική όχι ίσως,είναι must.

20 εκατοστά είναι κοντά,μη ξεχνάς προσθέτεις 2 παραπάνω λάμπες, από 6 πας στις 8.Θα άλλαζα σταδιακά, ανά

δύο στο υπάρχων φωτιστικό, δύο τη βδομάδα και την 4η βδομάδα θ' άλλαζα με το καινούριο των οχτώ θέσεων

και θα το έβαζα λίγο πιο ψηλά.Δεν υπάρχει λόγος να τα στρεσσάρεις αλλάζοντας από 6 παλιές σε 8 καινούριες.

Έτσι, όταν έρχεται και η ώρα της αλλαγής,δεν αλλάζεις μονοκοπανιά 8 λάμπες.Ποτέ σε ulns τέτοιες ριζικές αλλαγές.

Ξέχνα τη μέχρι τώρα ρουτίνα σου.8 μήνες, σε περίοδο κρίσης,ναι, είναι ένα καλό μεσοδιάστημα.

 

 

Φιλικά

Μάνος.

Link to comment
Share on other sites

Συτο με συνδιασμο με ολα τα αλλα που βαζω?? Δεν θα εχει θεμα??

Τα πρασινα ειναι τα ευκολα κιτρινα κ λευκα ειναι τα δυσκολααα!!

εαν.κ ιοδινες κ.ποτασιουμ.. καπως τα βοηθανε..

Ένα χρώμα τη φορά.Potassium-Kalium (όπως το λέει ο γνωστός φιλέλλην  Δρ. Σοιμπλε), για τα μπλέ,ο 

επόμενος στόχος σου.Τι αλάτι χρησιμοποιείς;

Link to comment
Share on other sites

Πως ξεκίνησε το πρόβλημα:
ξεκίνησα να χρησιμοποιώ δοσομετρική και επικεντρώθηκα στις μετρήσεις του KH/Mg/CA τη στιγμή που ΝΟ3/ΡΟ4 ήταν σε επιθυμητά επίπεδα.Έκανα έναν μήνα να μετρήσω ΝΟ3/PO4 και προς έκπληξή μου τα ΝΟ3 ήταν πάνω από 100 (με salifert) και τα φωσφορικά 0.09 (με hanna)
Μετά από αρκετές αλλαγές σε βάθος δύο μηνών,χρήσης nopox,ελάχιστο τάισμα σε κοράλια/ψάρια χρήση special blend για 1.5 μήνα το μόνο που κατάφερα ήταν τα φωσφορικά να εξαφανιστούν και να φτάσουν το απόλυτο 0 μέσα σε δύο εβδομάδες και τα νιτρικά να είναι κολλημένα στα 25-50 εδώ και 2,5 μήνες.Το NOPOX το σταμάτησα στον 1,5 μήνα και έχω ξεκινήσει εδώ και 3 εβδομάδες vodka με προσθήκη prodibio biodigest και nyos bac για ποικιλία.
Η βότκα πλέον πέφτει μέσα σε αναλλογία περίπου 1,3ml μέχρι εχθές και από σήμερα 1,8ml βάσει αυτής της συνταγής:
http://reefkeeping.com/issues/2008-08/nftt/
Τα λίτρα μου δεν ξεπερνάνε τα 160 καθαρά.
Χρησιμοποιώ ανθρακα/αντιφώσφορο σε ριάκτορα skimmer ένα reef octopus bh90,το KH γύρω στο 8,2-8,4,Ph 8,1,Sg 1026 σταθερά,Τ 25,5  Καμία διαφορά μέχρι τώρα.Τα Νιτρικά σταθερά 50 και τα φωσφορικά 0.
Κάποια λύση,πρόταση ή τι σκ@τ@ κάνω λάθος?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κύριοι παρόλο που η συζήτηση είναι προχωρημένου επιπέδου και σίγουρα ούτε την εμπειρία αλλά ούτε και τις γνώσεις έχω θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση !

Εγώ ένας νέος χομπίστας με ένα ενυδρείο όχι τόσο υψηλών απαιτήσεων (lps και μερικά sps) υπαρχει τρόπος να το συντηρήσω με όχι τόσο δύσχρηστα προγράμματα και ρουτίνες ;

Την ερώτηση αυτή την κάνω διότι υπάρχουν πολλα παιδιά ( και εγώ μαζί τους) που πραγματικά δεν μπορούμε να παίξουμε με όλα αυτά τα σκευάσματα !

Η πρόταση σας θα ήθελα να είναι ένα δυο πραγματάκια ώστε να έχουμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα !

Δεν θέλω να φανώ ισοπεδωτικός αλλά καταλαβαίνετε ότι όλα τα αυτοκίνητα δεν μπορεί να είναι Φεράρι αλλά τουλάχιστον να μπορούν να ταξιδέψουν!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κύριοι παρόλο που η συζήτηση είναι προχωρημένου επιπέδου και σίγουρα ούτε την εμπειρία αλλά ούτε και τις γνώσεις έχω θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση !

Εγώ ένας νέος χομπίστας με ένα ενυδρείο όχι τόσο υψηλών απαιτήσεων (lps και μερικά sps) υπαρχει τρόπος να το συντηρήσω με όχι τόσο δύσχρηστα προγράμματα και ρουτίνες ;

Την ερώτηση αυτή την κάνω διότι υπάρχουν πολλα παιδιά ( και εγώ μαζί τους) που πραγματικά δεν μπορούμε να παίξουμε με όλα αυτά τα σκευάσματα !

Η πρόταση σας θα ήθελα να είναι ένα δυο πραγματάκια ώστε να έχουμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα !

Δεν θέλω να φανώ ισοπεδωτικός αλλά καταλαβαίνετε ότι όλα τα αυτοκίνητα δεν μπορεί να είναι Φεράρι αλλά τουλάχιστον να μπορούν να ταξιδέψουν!

 

Διονύση το συμπέρασμα που έβγαλα από την κουβέντα παραπάνω είναι ότι τελικά το πρόγραμμα της red sea με το NoPox δεν είναι τελικά και τόσο δύσχρηστο και απαιτητικό σε σχέση με των άλλων εταιριών. Ειδικά αν δεν πειραματίζεσαι με οριακές καταστάσεις και τιμές είναι και σχετικά ασφαλές. Εγώ το εφαρμόζω σχεδόν ένα χρόνο τώρα με πολύ καλά αποτελεσματα μέχρι στιγμής. Τώρα με λίγο κυανό που άρχισε να εμφανίζεται θα ξεκινήσω τα βακτήρια. Βέβαια το ενυδρείο μου δεν είναι Φεράρι, αυτό είναι σίγουρο αλλά δεν πειράζει. Μια χαρά είναι και έτσι. Έτσι και αλλιώς τις Φεράρι δεν αρκεί μόνο να τις αποκτήσεις, πρέπει να μπορείς να τις συντηρείς κιόλας! :D

Link to comment
Share on other sites

Πως ξεκίνησε το πρόβλημα:

ξεκίνησα να χρησιμοποιώ δοσομετρική και επικεντρώθηκα στις μετρήσεις του KH/Mg/CA τη στιγμή που ΝΟ3/ΡΟ4 ήταν σε επιθυμητά επίπεδα.Έκανα έναν μήνα να μετρήσω ΝΟ3/PO4 και προς έκπληξή μου τα ΝΟ3 ήταν πάνω από 100 (με salifert) και τα φωσφορικά 0.09 (με hanna)

Μετά από αρκετές αλλαγές σε βάθος δύο μηνών,χρήσης nopox,ελάχιστο τάισμα σε κοράλια/ψάρια χρήση special blend για 1.5 μήνα το μόνο που κατάφερα ήταν τα φωσφορικά να εξαφανιστούν και να φτάσουν το απόλυτο 0 μέσα σε δύο εβδομάδες και τα νιτρικά να είναι κολλημένα στα 25-50 εδώ και 2,5 μήνες.Το NOPOX το σταμάτησα στον 1,5 μήνα και έχω ξεκινήσει εδώ και 3 εβδομάδες vodka με προσθήκη prodibio biodigest και nyos bac για ποικιλία.

Η βότκα πλέον πέφτει μέσα σε αναλλογία περίπου 1,3ml μέχρι εχθές και από σήμερα 1,8ml βάσει αυτής της συνταγής:

http://reefkeeping.com/issues/2008-08/nftt/

Τα λίτρα μου δεν ξεπερνάνε τα 160 καθαρά.

Χρησιμοποιώ ανθρακα/αντιφώσφορο σε ριάκτορα skimmer ένα reef octopus bh90,το KH γύρω στο 8,2-8,4,Ph 8,1,Sg 1026 σταθερά,Τ 25,5 Καμία διαφορά μέχρι τώρα.Τα Νιτρικά σταθερά 50 και τα φωσφορικά 0.

Κάποια λύση,πρόταση ή τι σκ@τ@ κάνω λάθος?

τα νιτρικα θελουν χρονο και υπομονη φιλε μου..συνεχεισε ετσι καλες αλλαγες νερου και θα πεσουν..
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...