Jump to content
Sign in to follow this  
dvougas

60Lt Φυτεμένο Αρχάριος.

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους σας.

Με μεγάλη χαρά θέλω να σας παρουσιάσω το ενυδρείο μου. Το ενυδρείο τρέχει 2 μήνες και πριν μια εβδομάδα, έχοντας ήδη βάλει φυτά αποφάσισα να βάλω ψάρια. Χρειάζομαι την βοήθεια σας και την πείρα σας. Η καφέ άλφη δεν άργησε να κάνει την εμφάνιση της, αλλά διάβασα ότι ειναι λογικό αφόσον τρέχει λίγο καιρό το ενυδρείο. Επίσης τα δύο από τα τρία μου φυτά έχουν πιάσει άλγη.

• Πρέπει να ρίξω κάποια λίπανση για τα φυτά μου ;

Παροχή CO2 δεν την σκέφτομαι καν. (Είμαι φοιτητής :P

• Τα guppy που πήρα από το μαγαζί, τα δύο από τα τρία θυληκά είναι αρκετά μεγάλα. (μήπως είναι υβρίδιο με molly ;) θα μπορέσουν να αναπαραχθούν με τα πολύ μικρά αρσενικά ; 
  • Επίσης σκεφτομαι να αγορασω κερατόφυλλο επειδή ήδη άρχισαν οι πρώτες γέννες.

Γενική κατηγορία ενυδρείου 
(Κοινωνικό αν δεν κάνω λάθος) 

Γενικές Πληροφορίες
Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ):58 x 30 x 40 
Συνολικά Λίτρα:60
Sump (λίτρα):

Οργανισμοί
Φυτά: Annoubias Barteri, 1 ρίζα ,1 Bacopa bornieri 
Ψάρια: 3 θηλυκά Guppies , 2 αρσενικά guppies, 2 corydoras
Άλλα είδη: Σαλιγκάρι  δολοφόνος Antentome helena

Διακοσμητικά υλικά
Φόντο:
Πέτρες: Υφαιστιακές Πέτρες
Ξύλα: ναι, ένα μικρό , μία diy καρύδα
Άλλα διακοσμητικά :
Υπόστρωμα:
Βυθός: Ψιλό χαλίκι ασπρο μαυρο απο κάτω , Υφαιστιακό χαλίκι από πάνω 

Φωτισμός
Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος):  2x24 watt, 1  sylvania gro lux και 1 sylvania aquastar  t5

Διάρκεια φωτισμού: 6 ώρες

Υποστήριξη οργανισμών 
Φίλτρανση: EHEIM classic 2211 με βιολογία
Θέρμανση/ Ψύξη: 75 Watt 
Λίπανση:
Παροχή CO2:
Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις:
Διατροφή: tropical supervit flakes , και tropical welsi gran για τον βυθό

Παράμετροι
pH: 7,2-7,6
Γενική σκληρότητα (GH): <4 
Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ): 10
Αμμωνία (ΝΗ3): 
Νιτρώδη (ΝΟ2):0
Νιτρικά (ΝΟ3): <15
Φωσφορικά (PΟ4):
Μέση Θερμοκρασία (°C):24 - 25,5

Συντήρηση
Αλλαγές νερού: Κάθε βδομάδα 12 λιτρα