Jump to content

Αρχάριος Με Μονομάχους


Stauros K.

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Είμαι νέος στο φόρουμ και αρχάριος με τα ενυδρεία.

Είχα πολύ παλιά στο ίδιο ενυδρείο χρυσόψαρα και ομολογώ ότι ντρέπομαι γιατί δεν ήξερα ότι είχαν τόσες πολλές ανάγκες σε λίτρα φροντίδα κ.τ.λ.π.

Για να μην πολυλογώ το ενυδρείο μου είναι 20 λίτρα (φανταστείτε χρυσόψαρο σε 20 λίτρα) 
Έχω ένα μικρό φίλτρο της resun με σφουγγάρι μόνο μέσα των 5watt το οποίο δεν έχει ρυθμιστή ροής νερού και το έχω περίπου 8 χρόνια και χαλίκι το οποίο όμως δεν ξέρω αν είναι χαλαζιακό.

Θερμοστάτη δεν έχω. 

Μετά από μια περιήγηση το φόρουμ κατάλαβα ότι τα λίτρα που έχω μου επιτρέπουν να έχω μόνο μονομάχο ή γαρίδες.

Κανένα θέμα δεν έχω μιας και οι μονομάχοι είναι ένα από τα αγαπημένα μου ψάρια.

Το πρόβλημα είναι ότι είμαι αρχάριος και όσα γνωρίζω τα έχω μάθει από το φόρουμ μόνο. 

Θα ήθελα αν μπορείτε να με κατατοπίσετε σχετικά με τους μονομάχους. Αρχικά να μου πείτε για τον εξοπλισμό που έχω την γνώμη σας 

αλλά και τι άλλο θα χρειαστώ σκευάσματα, φυτά, υπόστρωμα, τροφή, βιολογικά υλικά τεστ νερού κ.τ.λ.π.

Αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω και φώτο από τον εξοπλισμό μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!  :bigemo_harabe_net-66:

 

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στο φορουμ μας.

Καταρχην,ξεκινα διαβασμα εδω και ειδικα στον κυκλο του αζωτου που ειναι βασικο κομματι.

Το ενυδρειο ηταν παντα γεματο νερο η ηταν αδειο?

Θα χρειαστεις θερμοστατη,χαλικακι ψιλο η αμμο, αλλα χαλαζιακα,φωτισμο,μερικα ζωντανα φυτα,κανενα ξυλαρακι και μετρησεις γιας αμμωνια,νο2 και νο3 κατα προτειμηση υγρα.

Εδω μπορεις να διαβασεις τις απαιτησεις για τον μονομαχο.

Οτι αποριες εχεις ρωτας.

Link to comment
Share on other sites

Όχι το ενυδρείο ήταν άδειο. Από τότε που πέθανε το τελευταίο μου χρυσόψαρο.